Fressssssh

četvrtak, 08.03.2018.

Čestitka

Svim pripadnicama ženske vjeroispovjesti, koje 8. Ožujak slave po julijanskom kalendaru, želim sretan blagdan.

Iako ja osobno ne vjerujem u 8. Ožujak, ne smeta mi da postoje oni koji iskreno vjeruju u njega. Ono što me smeta je sveopća komercijalizacija, i to da su se izgubile vrijednosti koje ti tobožnji vjernici zagovaraju. Sve se svelo na čisti konzumerizam, i kupovinu poklona. Ideali su se izgubili, potrošački mentalitet je pobijedio.

Posebno me nerviraju radikalne skupine koje zagovaraju 8. Ožujak, vjera u 8. Ožujak može se dostojanstveno njegovat, u intimi svog doma, ne mora se maltretirat cijeli svijet sa svojim paradama, zahtjevima, i svim ostalim.
Otkud im pravo nametanja svima ostalima svoje vjere u 8. Ožujak, nismo li mi sekularna država.

Da ponovim nemam ja ništa protiv stvarnih vjernika u 8. Ožujak ali oni su rijetkost, vjera u 8. Ožujak se pretvorila u ideologiju koja se nameće i onima koji ne vjeruju, što se posebno ističe u obrazovnom sustavu gdje se vjeri u 8. Ožujak nameće i djeci onih koji u 8. Ožujak ne vjeruju.

Svima koji iskreno vjerujete u 8. Ožujak, dokle god je ugrožavate one koji ne vjeruju, želim sretan blagdan.

- 10:07 - Komentari (49) - Isprintaj - #