Fressssssh

četvrtak, 05.11.2015.

Ti ćeš meni....


Ti muškarci su stvarno govna, zadnje smeće, ništa im nije sveto.

Evo ovaj gelipter, zamrači mi se prid očima kad ga se sitin.
U današnje vrime, kad imaš esemesove, majlove, vocapove, vajbere, i sva druga čudesa, on šalje pisma.

Govno muško, kad ga se dočepan, živog ću ga oderat.

Pari da san ja mukte da onomu malomu hakleru da me spoji na fejsbuk od cure, i majlove i vocap, i oni drugi, dvista eura, da je mogu uvik upratit.

Nije radi nje, virujen ja njon, nego radi vaki ka šta je ovaj.

Nema to ni srama ni stida, nemore se to zabavljat sa svojon curon, nego di će pravo na moju.

Eto fukara se domislila, ka da zna da je pratin, i on jon posla pismo.
Ko još piše pisma, ko čita pisma, čin vidin nešto u onu kašeticu naježin se il je račun ili ovrha, osvršilo i dabogda.

Da nije virilo iz kašetice ne bi ga ni obada, ali kad san ga otvorijo, smračilo mi se. Piše on njon ka da se oduvik znaju, ka da su skupa bili redari u trećem osnovne. Draga moja, kaže on, ugušijo se od dragosti akobogda, i sve cile mile, vako, nako. kad ga se ja dočepan omrknit će mu, pitat će ko je ugasija svitlo.

A nać ću te ja, ne zva se ja Space commander, a kad te nađen Milane 365 najeba si ka žuti, iman ja svoje ljude, ako nisi oni homoseksualac bit ćeš.

- 19:55 - Komentari (23) - Isprintaj - #