Pauza

25.11.2008.




Nemam ništa pametnog za napisati, a puno tema mi vrvi glavom. Vjerojatno je mozak samoinicijativno isključio sklopku na neko vrijeme. Završili smo novi broj, napisala sam kartice i kartice teksta, odnjegovala malog šmrkavca koji je ponovno skupljao viruse, odnjegovala sebe koja sam iste velikodušno primala... Sad sam odlučila minute slobodnog vremena iskoristiti samo za jedno - skupljanje ideja za njegov drugi rođendan koji se, polako, ali sigurno približava. Otvorena sam za sve prijedloge. sretan Mora biti zatvoren prostor (ipak će biti početkom siječnja), a gosti su od 2 do 14 godina pa otpada igraonica... Za sada imam u glavi nešto kao natjecateljski program u našoj kući. cool

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.