Fressssssh

srijeda, 20.07.2016.

štrajk

Od danas sam u štrajku.

Nema to nikakve veze s vama dragi blogeri.

Radi se jednostavno o nekorektnom odnosu uredništva prema meni, naime oni očekuju da ja pišem dva do tri posta dnevno, i to ne bilo kakova nego je uvjet da skupe najmanje petnaest komentara i sve to za 1800,00 kn mjesečno.

Mislim imam ja love, ne doduše kao Annaboni, iako za razliku od nje imam dvije velike palme, ali ipak imam.
Ni do sada nisam pisao zbog love nego zbog vas i druženja s vama, ali ovaj potcjenjivački odnos od strane uredništva je nedopustiv.

Još kad studentu dam 10 % šta ostane, ne mogu Purgerici kupit kupaći i cipele, u istom mjesecu nego jadna mora čekat, i izabrat jedno od toga, a barem vi žene znate koliko je to teško.

Zato od danas više ne pišem, za taj kikiriki.

Neka im neko drugi pazi, da im blogeri ne umru od dosade.

Ako mi se bude pisalo pisat ću poeziju, ili već tako nešto.

Hvala na razumijevanju.

- 20:08 - Komentari (27) - Isprintaj - #