Koliko para toliko muzike

petak , 08.06.2012.



Jedna stara narodna. Reklo bi se da se za sve moze primjeniti. No, iskustvo nas je poučilo da ne mora biti nužno tako. I nije tako. Bilo da kupujes odijeću, tehnologiju, putovanja, kozmetičke tretmane, za više plaćeno očekujes i veću kvalitetu ili uslugu. Naravno, ja za iste pare nisam dobila isto muzike. Prije tjedan dana me pošteno opalilo po đepu, a zauzvrat sam dobila uslugu upitne kvalitete.

Željevši preskočiti doktore, liste čekanja i ine procedure koje „mali“ čovijek mora prolaziti, odlučila sam se za sistematski pregled u jednoj Zagrebačkoj poliklinici. Rekoh sebi:“ Nije ti firma nikad platila sistematski, godine si provela u toj firmi, pa hajde, zasluzila si da vidis da li je sve u redu.“ Nakon sto sam malo potrazila savjete po forumima, koja bi poliklinika bila odlična ( po kvaliteti usluge i cijeni), odlucih se za Nemetovu. I tako sam već slijedeće jutro sjedila u čekaoni poliklinike. U rukama sam imala fascikl sa papirima gdje trebam ici, te obaveznu anketa o zadovoljstvu/nezadovoljstvu klijenata, koju ti odmah uvale a nisi pravo ni kročio unutra.

Odlučila sam ne popunjavati anketu dok nisam zavrsila sve pretrage, iako su me sestre oblijetale i molile da popunjavam dok čekam. Dobro da nisam. Prvi dojam je bio ok, usluzne medicinske sestre, ljubaznost, simpatičan ambijent, sreća, jer ne čekam mjesecima kao i ostali smrtnici. No, vec u prvoj prostoriji gdje se vadila krv, ljubaznost kao da je nestala. Unatoč sto sam platila poveći iznos novaca za pretrage morala sam čekati. Kad sam došla na mjesto gdje sam trebala vaditi krv sestra me nije niti pogledala niti mi se obratila. Nakon toga sam primijetila da mi je, unatoč jednom vadjenju krvi, tj jednom ubodu, „pokidala“ venu, gdje danas, tri dana kasnije imam krvavi podljev. Nisam mimoza, nit se bojim, sto puta su mi vadili krv, ali nikad mi se ovako nesto nije desilo. Lagano su me uputili na ultrazvuk abdomena, gdje su me smjestili polugolu na stol. Dok sam tako ležala u prostoriji pokraj mene su stajali doktor i doktorica , koji su po svemu sudeći razmjenjivali mišljenja , sestra je nesto upisivala i uvodila drugog pacijenta u istu prostoriju iza zastora. Nastavili su tako onim svojim poslovima, ne davši se smesti. Nakon sto sam i dalje ležala polugola počelo mi je biti uzasno neugodno. Nakon toga su se otvorila vrata i u prostoriju je ušetala druga medicinska sestra, ne zatvorivši vrata iza sebe. Ležala sam polugola na stolu u prostoriji sa četvero ljudi s poliklinike, otvorenim vratima i jos jednim pacijentom kojeg je dijelio samo zastor. Nakon sto sam stavila ruku na grudi udostojili su se primjetiti o kakvoj je situaciji riječ , te je doktorica pocela vikati na sestre kako su neprofesionalne.

Ne moram uopće spominjati kompletan neprofesionalizam tokom tog pregleda, koji sam odlučila i platiti. Brate mili, da sam htjela da me pola hodnika poliklinike, doktora, sestara, čistačica vidi polugolu ne bi za to platila, otišla bih na pregled u neku primitivnu bolnicu gdje se pregled čeka pola godine, i žene uvode kao stoku u ordinaciju. Da pojasnim, u prostoriji smo trebale biti doktorica i ja, bez ikakve publike. Mozda sam ja sebi umislila i pomislila da ce mi se svaki od tih doktora posvetiti (a mislim da jesu), jer ipak sam platila pregled po regularnim cijenama, ali brzo sam lupila o zemlju. Doktorica mi nakon pregleda nije nista rekla, niti ne bi, da je nisam pitala. I da bi pritom saznala da sam imala malu upalicu bubrega. Pa ono, doktorice, kad si vec toliko profesionalna bilo bi profesionalno od tebe i da mi kazes sto si vidjela. Nakon toga je slijedio jos jedan pregled i zavrsno misljenje, koji su jednakom brzinom završili kao sto su i poceli. Jednostavno nisam mogla vjerovati za što sam ja platila više od 1000 kn. Osijecala sam se poput nekog jadnika koji nema zdravstveno i doktori su mu učinili uslugu i pregledali ga.

Nakon svega toga jos uvijek mi je u krilu lezao taj upitnik koji sam trebala popuniti, i ruka koja je poplavila i natekla oko mjesta uboda. Odustala sam od upitnika. Ali ovdje je tekst koji stvarno dočarava moje zadovoljstvo (nezadovoljstvo) pruženom uslugom u poliklinici Nemetova. A vi, ako ste skroz do kraja čitali, nadam se da ce vam ovo moje iskustvo pomoći, i ne daj Boze da zatrebate, ali ne bih vam preporučila gore navedenu polikliniku.

Vaša kolegica s Twittera :)