Dragi poslodavce,



Kako nam je rečeno maloprije, ovim putem zelim izraziti nezadovoljstvo uvijetima i plaćom na svom radnom mjestu. Jučer ste nam uplatili plaću na račun, i na tome sam vam zahvalna. Danas je trebao biti dio plaće na ruke, no iznenada ste nam to odlučili ukinuti ugovoreni dio, jer nismo ispunili traženu normu. Rekli ste nam da se na ovaj način izrazimo, ukoliko nismo zadovoljni plaćom i uvijetima. Iskreno, ja se ne želim uopće žaliti, jer se slažem sa vašim odlukama u potpunosti.

Imate potpuno pravo jer nam niste isplatili dio plaće na ruke, koji bi bio dovoljan da platim račun od mobitela i dio režija, jer nismo mogli utjecati na ljude kojima smo ugovorili termin da dodju. To je zaista veliki fail, i zaista smo podbacili. Da bi se posao obavio kako treba, treba zvati bez prestanka, okretati broj za brojem, sto više ljudi rezervirati termin za zdravstveni program gdje se ljudima neće nista prodavati niti uvaljivati da kupe. Svjezi i nasmijani, orni za rad od osam sati za telefonom, spremni da na svakakva raspolozenja i reakcije ljudi odgovorimo ljubazno, i sa takvom toplinom u glasu koja smekšava sugovornika. Uvlačimo im se u glavu, svojim super moćima utječemo na njihovu odluku, i spremno ih zapisujemo u tabelu dolazaka. No, za vrsnog agenta posao jos nije gotov. Čovjeka kojeg smo zapisali trebamo i dalje obradjivati. Po mogućnosti ga nazvati jos nekoliko puta i podsjećati na termin, koji si je on već zapisao. I opet tako ponavljati svaki dan do dana njegovog termina. A da bi bili najsigurniji da će doći na zakazani pregled, najbolje je otići do klijenta doma, jer kad već imamo njegovu adresu, sto ne iskoristiti i tu mogućnost. Znači, otići do klijenta, pozvoniti, uhvatiti pod ruku i osobno dovesti do ugovorenog mjesta. Na taj način znamo da se nas čovjek pojavio, i da cu za taj dan zadovoljiti normu. Vrsni agent bi trebao tako postupati sa svakim čovjekom kojemu je ugovorio termin, pa makar to i islo na uštrb njegovog privatnog života. Ovako bi trebao izgledati proces rada svakog vrsnog agenta, da bi uopće mogao pomisliti da je zaslužio plaću.

Naime, ja doista nisam zadovoljna kvalitetom svoga rada prosli mjesec, te smatram da doista nisam zaslužila plaću. Osim što se ovim putem odričem toga djela koji nam trebate dati na ruke, na vaš račun cu vratiti nazad iznos koji ste mi isplatili kao plaću. Nisam je zaslužila. Da bi opravdala vaša očekivanja, te se poboljšala i popravila, na poslu ću ostajati i izvan radnog vremena, i neću zahtjevati da mi se to dodatno plati. Osim što radim svoj posao,gledati cu da vam svaki tren mogu biti na raspolaganju, ukoliko trebate bilo kakvu pomoć. Bilo da treba odnjeti smeće, podmazati kvaku na vratima kupaonice da se moze lakse zakljucati, isprazniti pepeljare na balkonu, i usput vam instalirati zadnju verziju jave na računalu jer vi niste znali kako se to radi. Onaj gumb pokraj napisa update nije baš najbolje uočljiv i zaista niste mogli kliknuti na to, dakle, nije do vas. Često se to dešava. Već kad dodje i taj tren da moram ići doma, onda gledam da za to vrijeme doma proučavam na netu najbolje tehnike i vještine koje me mogu unaprijediti i usavršiti. Odbijam poziv kolegice za kavu, jer moram brzo na spavanje kako bi se sutradan probudila svjeza i spremna za nove radne izazove. Posao mi ne bi smio nikako patiti zbog privatnog života. Pa se tako i ponašam.

Iskreno, niti jedna od ovih kokoški u call centru se ne slazu sa vašim uvijetima i načinom radom, ali tko im je kriv. One sve to gledaju kroz novac, i samo im je to bitno. Jedna se upravo buni sa strane da nema novca da djetetu plati vrtić. Mislim halooo, pa sta ga vodiš u vrtić, mogla si djete samo doma ostaviti, pa ne bi morala plaćati. Režije isto. Pa da je ko ja cijeli dan u uredu, ne bi niti trošila ništa doma. Nezahvalni su jako. Doista vas cijenim, i zahvaljujem jer si svako jutro smijem skuhati kavu u kuhinji, i sto mi omogućite tri pauze od po 5 minuta za osmosatno radno vrijeme. Previše ste dobri prema nama, ne zelim vas iskoristavati, pa se dobrovoljno odričem dvije pauze. Jedna mi je dovoljna. Inzistiram da mi ne uplacujete vise placu dok god se ne popravim i ne budete zadovoljni kvalitetom moga rada. Ovim putem vam jos jednom zelim zahvaliti za sve, i na mogućnosti koju ste mi pruzili da radim u vašoj firmi. Dok ovo pišem, nadam se da vam je iznos moje plaće vec stigao nazad na vaš račun. Molim vas samo da mi posaljete kopiju uplate da budem sigurna da je prošlo.

S poštovanjem,

Vaša zaposlenica.

P.s. Što se tiče ovih nezahvalnih kokoški u pozivnom centru, javiti cu vam ukoliko se bune i loše pričaju o vama. A i sami ste rekli, 360000 je nazaposleno, ima ko će raditi :P