srijeda, 19.02.2020.

Korado

Htio sam se samo kroz nekoliko riječi vratiti na tekst kojeg sam linkao u prošlom postu, vezanom uz Korada, htio sam, naime, izdvojiti i naglasiti dio u kojem nonašalantno i s uvjerenjem kaže: Ma koja kurikularna reforma, molim vas, to su obične gluposti, klinci u dva klika dođu do svih tih informacija koje u školama moraju nepotrebno bubati i na taj način naprosto besmisleno trošiti svoju energiju umjesto da je usmjere na pametniji način (op: ovo je, razumije se, moja interpretacija po sjećanju, ne citat).
Lijepo je čuti nešto tako od ovakvog svestranog intelektualnog diva, poznatog i priznatog u svijetskim okvirima. Prema njegovoj dubini uvida, Blažena Divjak, Nenad Bakić i niz drugih su najobičniji intelektualni patuljci, ništa više od toga i to vrlo opasni patuljci.
A onda sam igrom slučaja (ah, taj slučaj, kako se samo često pojavljuje, čovjek bi pomislio kako je sve samo ne slučajan, što, naravno, i je istina) naletio na još jedan razgovor s Koradom, s kraja prošle godine, iz istih novina, u kojem je još odriješitiji, jasniji i po običaju direktan, inteligentan i beskrajno duhovit. Mogao bih i izdvojiti poneki dio jer ima odličnih, ali ne da mi se, već naslov je sam po sebi dovoljan - "Kada se vidi što se radi sa školstvom, može se reći da naša zajednica mrzi djecu".

- 11:04 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen