srijeda, 12.02.2020.

Jegulja i balkon. Nastavak. Drva.

Čuo sam se s Jeguljom, prva stvar u jutro. Po starom običaju, oteže, imaju za završiti jedan krov, hitno, a kako drugačije. Mhm. Ja slušam, ali vidim da uopće ne doživljavam sve to. Iako sam ga nazvao odlučan da ću mu očitati kratku bukvicu, po potrebi podviknuti, opsovati ili što već bude potrebno, mirno sam saslušao mog poslovnog partnera, koji je bez ikakve konkurencije najnedgovorniji lik kojeg sam mogao sresti za jednu takvu ozbiljnu stvar kao što je gradnja kuće. Jesam li morao naletiti baš na njega? Možda jesam. U ovoj igri sam više puta izgubio, uglavnom po pitanju gubitka vremena, ali neke stvari sam i dobio, po pitanju nekih besplatnih dodatnih radova koje je Jegulja obavio, na njegov prijedlog, ne moj, jer sam mu u nekim fazama uskočio financijski prije vremena (što meni nije bio nikakav problem), za što je on mislio da je dužan nešto napraviti. Ja nisam mislio da je dužan, ali nisam odbio, dapače, dobro mi je to bilo došlo. Nisam nezadovoljan s razvojem situacije, polako pletem mrežu oko njega. Ovih dana bi trebao poslati dečke da uzmu mjere. Baš me zanima koliko će se iznenaditi kada ja u mjere ubacim i neke betonske staze koje ne spadaju u završavanje balkona, a sigurno ću ih ubaciti, dapače, inzistirat ću, pa ćemo vidjeti kako će to ispasti.

Neki dan sam naručio dodatna tri metra drva, jer vidim da bi moglo biti gusto do kraja sezone, tj. ne baš "vrlo gusto" nego sigurno neće biti dovoljno, a i bez obzira na to, trebat će mi kroz ljeto za zagrijavanje vode. Prošlo ljeto sam naručio od Jimyja i sada ga smatram svojim dilerom za drveni ogrjev. Jedno jutro sam ga nazvao, sljedeći dan su drva bila kod mene, a dan nakon toga sam ih fino poslagao. Vidim na očigled da su drva vlažna, pitam Jimyja, koji bi se u to trebao kužiti više od mene u kakvom je to sad stanju za loženje. On kaže da se može odmah s tim ložiti, ali za mjesec dana kad ću ja možda početi s njima, tada će već biti mila majka. Kad sam ih podizao, bilo je jasno da su barem dvostruko teža od svoje suhe inačice, što mi se baš i ne čini prikladno za loženjem, ali dobro, trgovci... Na stranu taj detalj, moj diler je mlad i presimpatičan i što me naprosto fasciniralo - kad sam malo iskubirao moju novu hrpu, ispada da je tu negdje oko dobra tri metra, kao što je i naručeno. Svaka čast Jimy. Za vrijeme prevoženja, u jednom trenutku mi je pukla guma na karioli, baš me iznenadila ta eksplozija, iako ništa čudno da je pukla, jer je stvarno bila u raspadnom stanju. Ostatak sam prenio dio okolo u kantama, dio ručno prebacio prečicom preko susjedovog terena.

- 09:04 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen