subota, 08.02.2020.

Potencijali mlade generacije. Primjer Nikole Zeca.

Od portala preletim naslovnicu Novog lista, iako su i tamo većinom gluposti, ali ipak umjerenije glupe, doslovno preletim naslove čisto da mi ne promakne nešto što bi moglo biti eventualno zanimljivo. I iako se većinom radi o standardnim dnevnopolitičkim i sličnim bedastoćama (ne mogu se načuditi da su ljudi spremni dnevno kupovati novine), valjda optimist, ili naivac, ili budimo realni, naprosto budala u meni uvijek očekuje i nešto drugačije. Kako god, odvajam na to minimum vremena, a i taj minimum je, kvragu, previše, pa je bolje to svesti na minimum minimuma, ili tko zna, možda na još nešto minimalnije, možda na jedno veliko - NIŠTA.
Danas vidim intervju s 19-godišnjim dečkom koji se iz Ljubljane doselio u Zg, pa odlučio studirati u Rijeci, a zanimljiv je ne po tome, već jer je mladi poduzetnik, kao ima tri firme itd. Malo pročitam i čini mi se to sve čudno i neobično, pa kako može netko imati tri firme s 19 godina, to mora da je na neki način napuhano i tko zna o čemu se tu radi. Onda sam si otvorio prvi video koji mi se pojavio na youtube-u, jedan razgovor s njim (tada je imao 17 godina), malo sam pogledao i dečko je stvarno simpa, razmišlja začuđujuće zrelo, ima ideje i ide, pokreće, pokušava, razrađuje, djeluje, naručuje, pakira, prodaje. Sviđa mi se što njemu to sve dolazi nekako spontano, reklo bi se da mu je prirodno i logično tako funkcionirati. Čak vidim da se od njega može i nešto naučiti. Neki od predstavnika nove generacije imaju velik potencijal i mislim da takve sustav neće uspjeti dotući, oni pronalaze načine da plivaju u njemu radeći po svome. Usput, mali je pljunuti Scott Jurek.
A imam i ja jednu takvu malu s potencijalom. Jedva mi je dozvolila da dovršim ovo.
"Tata, donesi mi laptop.", jer radi poklon za prijateljicu, pa traži inspiraciju u diy videima.
"Evo, samo malo da ovo završim."
"A što to pišeš?"
"O onom dečku što sam ti htio pokazati video, ali te nije zanimalo."
"Ti pišeš blog? Pa nisi mi rekao."
"Pa spomenuo sam ti puno puta da pišem, možda nisam naglašavao formu. Evo, kad me utipkaš, ispada ti prvi blog. Ovaj pišem za sebe i par ljudi pročita."
"Ok. Kad završiš, donesi."
"Ok."






- 11:27 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen