utorak, 14.01.2020.

Thoreau. Walden. "Gdje sam živio i za što sam živio?"

"Otišao sam u šumu jer sam želio živjeti svjesno, suočiti se samo s bitnim činjenicama života, jer sam želio vidjeti mogu li iz toga naučiti nešto kako ne bih, kada mi dođe vrijeme za smrt, shvatio da nikada nisam ni živio. Nisam želio živjeti ono što nije život, jer življenje je tako dragocjeno, niti sam se htio prepustiti sudbini osim ako bi to bilo neophodno. Želio sam živjeti duboko i isisati svu srž života, živjeti tako smjelo i spartanski da smrvim sve što nije život, kositi širokom zamasima i kročiti tik uz rub, stjerati život u kut i pojednostaviti ga koliko god je moguće, a ako se pokaže bijednim, zašto ne prihvatiti i svu njegovu istinsku bijedu, objaviti svijetu njegovu bijedu; a ako je uzvišen, upoznati ga iskustveno i moći ga istinski prikazati na svojem sljedećem putovanju.
Pa ipak, mi živimo jadno, kao mravi; sve zabluda do zablude, zakrpa na zakrpu, a posljedica naše najvrlije odlike je nepotrebna i izbježna muka. Tratimo svoj život na sitnice. Čestitom čovjeku jedva da treba više od deset prstiju za brojenje, a u krajnjem slučaju može dodati i deset nožnih prstiju te sve ostalo odbaciti. Jednostavno, jednostavnost, jednostavnost! Kažem, držite se dva-tri posla, a ne stotinu ili tisuću. Pojednostavljujte, pojednostavljujte, pojednostavljujte. Umjesto tri obroka dnevno, jedite samo jedan ako je potrebno; umjesto stotinu jela pet te razmjerno tome uklanjajte i ostale stvari."

- 08:18 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen