utorak, 12.11.2019.

Jedna stvar vodi drugoj. Prepuštanje procesu.

Uvijek kad otvorim youtube, zanima me što će mi se novo ponuditi, s obzirom na moja prijašnja pregledavanja. Često bude nešto zanimljivo, što nisam očekivao i o čemu nisam ništa prije znao, ili sam znao nešto, ali otkrijem nešto novo. Sada se pojavio neki video u kojem govori Henry Miller. To mi samo po sebi sigurno ne bi privuklo pažnju, ali naslov videa "Henry Miller on Gurdjieff" me odmah zainteresirao. A i kratak je, manje od 3 minute, pa sam ga kliknuo. Nakon 15-ak sekundi sam ga zaustavio i utipkao Henryja u google. Njegova biografija me ne zanima, ali mi je pažnju privuklo nekoliko njegovih citiranih rečenica. One me zanimaju, inspirativne su. Možda ću pogledati taj video koji sam zaustavio na 19-oj sekundi, možda neću, očito nije stvar u tome. Stvar je u slijedu, u tome kako jedna stvar vodi drugoj i kako se treba prepustiti tom procesu i vidjeti kamo on ide.Ta otvorenost otvara vrata koja vode u neki drugačiji svijet. Ta vrata se, kako je to zgodno ustvrdio Kierkegaard (dakle, na njegovom imenu se uvijek lomim, tako da sam ga kopipejstao, da se ne slomim potpuno), otvaraju samo iznutra. On je, ustvari, mislio na vrata koja dovode do sreće u čovjeku. Ali ovdje se radi o nečem puno većem od "sreće", radi se o vratima koja se otvaraju spoznaji. Spoznaja je širi pojam, ona uključuje sreću, ali obuhvaća puno više toga, obuhvaća sve što zaista vrijedi. Kada ih počnemo otvarati, vidimo da smo mi dio toga "svega".
Sada da vidimo kako idu ti citati, skoro da sam zaboravio na njih:

kierkegaard

Toliko o pejstanju citata. Evo što mi je ispalo: "kierkegaard". A citate sad moram ponovo potražiti... Evo ih:

One's destination is never a place but rather a new way of looking at things.

The aim of life is to live, and to live means to be aware, joyously, drunkenly, serenely, divinely aware.

The moment one gives close attention to any thing, even a blade of grass it becomes a mysterious, awesome, indescribably magnificent world in itself.


Odlični su!

- 07:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen