srijeda, 06.11.2019.

Sir Ken

Ne radi se o vrsti sira, već mi je na istraživačkom meniju sir Ken Robinson. Za njega sam uglavnom čuo preko Dragane Bolješić, osnivačicom udruge Slobodna škola, koja je bila, a sigurno i ostala, luda za njegovim predavanjima i govorima, a kako je odlazila na konferencije po bijelom svijetu, gladna informacija o funkcioniranju slobodnih škola iz prve ruke, jednom prilikom ga je i upoznala. Ja sam ga samo nekoliko minuta poslušao na youtubeu. Bilo je u redu ono što je govorio, ali svejedno sam si mislio: pa dobro Dragana, možda ipak malo pretjeruješ s tim Kenom. Sada kad sam uzeo tu knjigu, vidim da nije pretjerivala (usput, neusporedivo mi ga je bolje čitati, nego slušati na youtubeu). Fascinantno je u koliko rečenica, odlomaka, uvida, Robinson ima gotovo identične poante kakve imam i sam, kakve uostalom ima i Dragana. Ali, kakve recimo nema Boris Jokić, kojeg malo napredniji ljudi u Hr smatraju svojevrsnim obrazovnim guruom. Jokić je, bez obzira što je napredniji od onih potupno zatucanih, još uvijek na nivou male bebe, ako se usporedi s uvidom do kojeg je došao Ken. Mogao bih ovdje nabaciti pokoji citat, ali čini bi se da bih onda morao prepisati gotovo cijelu knjigu. Knjiga se, vidim da to nisam spomenuo, zove "Element - kako se sve mijenja kada otkrijemo vlastitu strast." Robinson ima i odličan smisao za humor, koji mi je vrlo blizak, pun ironije i sarkazma, ali inteligentno i s mjerom. U jednu ruku slično kao John C. Parkin, kojeg sam isto tako proglasio članom svoje duhovne rodbine. Dubok, istinski, autentičan uvid je vrlo, vrlo rijetka biljka i volim kad ga sretnem.
Ponovo sam danas, između ostalog, išao napraviti popečke od prosa. Nakon što su mi ispale katastrofalno prvi put kad sam ih radio, i potpuno se raspale, bio sam ih prekrižio "zauvijek", ali opet su mi pale na pamet, malo sam izmijenio sastojke i ispale su jako, jako dobre. Od sad ih imam na meniju.
Bilo mi je smiješno, Dori je bila za laptopom, mama joj dobaci neka završi zadaću, a mala, bez da je digla pogled s ekrana, vikne: Ma koja zadaća, imam ovdje igru za završit! :)


- 14:12 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen