subota, 31.08.2019.

Palačinke

Danas su, nakon trčanja, pale i moje prve palačinke s isključivo biljnim sastojcima. Kćerka je bila skeptična i rekla je da joj ne pada na pamet da jede palačinke s onim mojim rižinim napitkom kućne izrade. Uvažio sam tu primjedbu i rekao joj kako ću koristiti kupovno, još neotvoreno i pokazao joj kutiju. Nisam spomenuo da je kupovno na bazi soje. Pretpostavio sam da će pomisliti da se radio o "uobičajenom" mlijeku. Nije dalje komentirala, a ni ja. Uglavnom, u mom receptu je navedeno 8 vrsta brašna. Za probu mi se to činilo pretjerano, pa sam koristio samo polubijelo i integralno. Mljevene sjemenke lana služe za povezivanje sastojaka. Ide i nekoliko žlica maslinovog ulja, sve sastojci koji vrište "zdravlje". Ispalo je da je ona moj pokusni kunić, jer ne može izdržati da se ispeku sve, već je svoju najavljenu jednu poželjela što prije. Malo sam se pribojavao da joj se neće svidjeti, jer baš sam htio da joj se svidi (unutra sam ubacio pekmez od jagode), ali za divno čudo rekla je kako uopće nisu loše i odmah naručila još jednu. Za sojino mlijeko se pokazalo da joj je odmah bilo jasno da je sojino, ali bilo joj je važno da je kupovno, jer oni to valjda bolje rade tamo u nekom pogonu od mene.
Nakon pokusnog kunića i ja sam došao na red i stvarno sam zadovoljan. U jednu sam ubacio agavin nektar umjesto pekmeza. Sljedeći put ću u više njih.

Neki dan me mala dobro nasmijala, čak i više nego obično. Redovito nam se događa da joj tete na blagajni u Lidlu ubace po nekoliko stikiza, iako za jednog treba potrošiti 90 kn, a mi poslije mora potrošimo daleko ispod toga. Mama ju pita jel to dobije stikize jer je tako slatka ili toliko potrošimo? Ja kažem da objašnjenje uglavnom leži u mom šarmu, a slatkoća male također nije na odmet. A mala, kad je čula što sam rekao, ispali kao iz topa: Ma koji šarm! Ti si LUD!!!

Uglavnom, moj je stav i osjećaj da se s klincima treba biti što više svoj i opušten, kao i sa svima drugima uostalom. Takav pristup je osvježavajući i poticajan na više nivoa.


Sastojci za smjesu (po sjećanju, možda nešto i zaboravim, iako sumnjam):

- 2 šalice brašna
- 1/2 žličice soli
- 1/4 šalice mljevenog lana
- 2 žličice praška za pecivo
- 2 žličice vanilin šećera ili nešto ekstrakta vanilije
- 2 šalice biljnog mlijeka
- 3 žlice maslinovog ulja




“No reason to get excited,” the thief, he kindly spoke

- 13:19 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen