četvrtak, 08.08.2019.

Izazovi

Dvije stvari ( odnosno barem četiri bitne i svaka na svoj način uzbudljiva, ali za potrebe ovog napisa navodim ove dvije) mi se motaju po glavi u zadnje vrijeme. Kako bi bilo otrčkarati maraton? I kako bi bilo krenuti prema veganstvu? Interesantno mi je i jedno i drugo (a i treće i četvrto, no dobro sad).
Što se tiče prve, bilo bi zgodno potruditi se i doći na nivo da umjerenim tempom uspijem živ, stojeći na nogama, a ne na nosilima, završiti tih 42 km i kusur metara. Bez ikakve ambicije za postizanjem bilo kakvih vremenskih ili neznamkakvih rezultata. Čini mi se zahtjevno, ali tko zna, vidjet ću.
Što se tiče druge, imam neku potrebu po malo se rješavati mlijeka, mliječnih proizvoda, jaja, povremene tune iz konzerve i paniranog oslića iz konzuma, jer mi se čini da je sve to najobičnije sranje. A umjesto toga treba ubacivati razne biljne varijante i kombinacije. Nemam za sada pojma o svemu tome, što, kako i slične nedoumice, ali sviđa mi se ideja. Vidjet ću i oko toga.

(sigurnosno pitanje.. Kokoš daje? Meni ništa, hvala! (to bi mogao biti moj odgovor uskoro).

- 21:46 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen