subota, 25.05.2019.

Još nekoliko odlomaka iz "Neopterećen prtljagom"

prvi:

Nije mi nakana zabilježiti ovdje sve priče što nam ih je naš nenadmašni "pripovijedač" kazivao u Lonavli, no ipak ću navesti onu koja je meni najdraža. Njezina prividna bezazlenost traži mnogo hrabrosti želimo li pouku te priče primijeniti u život. I Isus je govorio u prispodobama: "Tko ima uši da čuje, neka čuje!" Ovako ju je Tony ispričao: "Neki je pastir pasao svoje ovce na pašnjaku, kad naiđe neki čovjek i poče ga ispitivati o njegovu stadu: 'Reci mi, koliki put obično prevale tvoje ovce u jednome danu?' Pastir odgovori: 'Misliš li na one bijele ili na crne?' 'Na bijele.' 'Pa, oko četiri kilometara.' 'A crne?' 'Oko četiri kilometara.' Čovjek nastavi s pitanjima: 'A koliko pojedu na dan?' 'Misliš li na one bijele ili crne?' 'Na bijele.' 'Pa, oko tri kilograma trave.' 'A crne?' 'I one oko tri kilograma.' Čovjek je bio zbunjen, ali nastavi: 'A koliko vune daju?' Pastir spremno odgovori: 'Bijele ili crne?' 'Ajd', najprije bijele.' 'Pet kilograma vune na godinu.' 'A crne?' 'Pet kilograma na godinu.' Čovjek sada izgubi strpljivost i eksplodira s razumljivom žestinom: 'Ja te lijepo pitam o ovcama, a ti me svaki put pitaš odvojeno o bijelima i crnima, samo da bi mi onda dao potpuno isti odgovor za obje. Ima li ikakve razlike među njima?' 'Naravno da ima, gospodine', reče pastir sa znalačkim osmijehom težačke mudrosti na usnama, 'bijele su moje!' 'A crne' upita ga gospodin nadajući se da će njegova znatiželja napokon biti zadovoljena. Pastir odgovori: 'Pa i one su moje', i dalje s onim osmijehom na usnama."

drugi:

"Vrlo dobro znam da ima ljudi koji me mrze. Jedan svećenik, primjerice, nikada mi neće oprostiti što sam mu jednom kazao da s Duhom Svetim postupa kao s plišanim medvjedićem. Drugi mi pak predbacuju da imam kompleks 'primadone'. Naravno da volim biti u središtu stvari i da razgovoru u grupi dajem ton. No, s druge strane - i to me iznenađuje i teško mi je vjerovati, premda je to doista činjenica - uopće me ne pogađa ono što drugi o meni govore, bilo da me hvale ili kude. Ostavlja me uistinu ravnodušnim, no nije uvijek tako bilo."


- 07:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

Ekspresije o temama osobnog razvoja.




Pitanja i informacije:
alen1zoric@gmail.com



Manje je često dovoljno, a više previše. Umijeće je pronaći pravu mjeru i vlastiti put.






"Inspire (from the Latin inspirare) means to breathe life into another."
































"Tehnologije koje smo stvorili i neprestana poplava takozvanih informacija koje nam se nameću toliko nas odvlače i proždiru da se, više nego ikada, čini društveno korisnim uroniti u knjigu kojom ste okupirani... Mjesto mira na koje morate "otići" kako biste mogli pisati, ali i ozbiljno čitati, mjesto je gdje zapravo možete donositi odgovorne odluke, na kojem se zapravo možete produktivno suočiti s inače zastrašujućim i nesavladivim svijetom..."
Jonathan Franzen