kraj nedoživljene priče...

28.11.2009.

Image and video hosting by TinyPic

Moja priča polako dolazi svom smiraju, svom sutonu. Dala sam i srce i dušu svojoj neispričanoj i nedoživljenoj priči. Oči mi gasnu u neočekivanju poruke s pozitivnim predznakom. Glazba polako utihnjuje, iz flomastera polako cure posljenje kapi tinte za jedna od posljednih slova moje nedoživljene priče. Tko vjeruje sebi, vjeruje svim dobrim dušama. Nema suza. Misli lebde iza mirnog čela, tihe i na zalasku odlaska. Odlaze poznate riječi u staru škrinju u kojoj će kao bajke iz davnine biti možda nekada pročitane. Ovo malo plavog neba iznad mene neka se zaplavi i neka potraje za neke nove duše, za neke nove priče koje će biti i ispričane i doživljene i proživljene. Pogled mi luta ovim plavim slovima kao nepreglednim plavim livadama. Zastat ću malo ovdje, leći, zatvoriti oči ... i pustiti dušu neka se malo odmori. Zaslužila je..

napiši nešto, ako želiš: (3) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.