Što mi znači blog.hr

22.04.2020.

Evo da i ja objavim post na ovu temu kad je već pol bloga pisalo o istom što bi ja bio iznimka. U prvom redu blog je otvoren za
recenzije filma i predstavi, zbog interakcije i druženja,a najviše zbog popularizacije i približavanja hrvatske kinematografije i
dramske umjetnosti ljudima jer je još poprilično zapostavljena iako stvari iduna bolje po pitanju toga. A ideja bloga nije klasično
recenziranje određenog filma ili predstave nego je zamišljen na jedan specifičan način koji odskače od onog klasičnog.

Ono po čemu blog odskače od klasičnih recenzija je i postavljanje pitanja koliko se prepoznajemo u tome i samo analiziranje općenito dramske umjetnosti nevezano radi li se o filmu ili predstavi. Pored svega toga je sredstvo za pomicanje granica nekih mojih osobnih. Kao i za neku vrstu edukacije o raznim negativnim komentarima ispod određene predstave ili filma jer je film posebno naš na meti i isti se najviše pljuje. Za sad dosta o svemu ovome u sljedećem postu. U savakom slučaju sviđaju mi se reakcije drugih blogera na postove i drago mi je voditi konstruktivne i zanimljive rasprave sa mojim komentatorima. Ovim putem zahvaljujem Isabelči Shadow Teuti i svima koji prate i komentiraju ovaj blog a zaboravio sam ih navest.

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.