Domina i primitivizam....nešto nespojivo!!!!

31.01.2019.

Kako sam naveo u komentarima kod svoje blog prijateljice teute danas objavljujem post koji u neku ruku uključuje i seks. U ovih par godina koliko već pratim aktivnosti u blogsferi i skoro godinu dana mog aktivnog bloganja uvjerio sam se zapravo da dramska umjetnost o kojoj pišem i blogsfera imaju zajedničkih dodirnih točaka. Jedno i drugo pokazuje realan opis stanja u državi i društvu općenito. Od politike,ekonomije,kriminala do primitivizma. Danas mi je kao što i možete pogoditi primitivizam na žestokom piku ali idemo redom. Ovaj post me podsjetio da sam nedavno gledao epizodu navedenu seriju ne gledam što zbog činjenice da htv gledam svake prijestupne godine, što zbog činjenice da mi navedena serija nije ostavila onu humorističnu formu za koju se predstavlja. Ali epizodu vrijedi pogledati jer je važna za nas kao društvo. Radnja navedene epizode svodi se na curu koja je ni manje ni više sado-mazo domina ( zaboli me za te igrice ali tko voli nek izvoli) Posebno je interesantan kraj epizode, zapravo i jedino što se moglo i očekivati. Izloženost linču od dvadesetak ljudi što je uistinu za izbljuvati se. Grozno je to kako su ljudi u stanju kolektivno stati protiv jedne osobe samo zato jer javno obznani svoj afinitet. To je nažalost naša realnost da su ljudi u stanju zakucavati na križ osobu i ispoljavati mržnju prema svemu različitom što od onoga što njihov ograničeni primitivni mozak može obraditi kao jednu informaciju. Znam, sad sam vam prepričao epizodu,jebiga tužite me u svoju obranu mogu dodati da svako pravilo ima svoju iznimku. Ipak i pored toga što ste sad upućeni u radnju preporučam da pogledate epizodu i dobijete bolji uvid. I još zaključno, nakon što sam pogledao epizodu ostalo mi je otvoreno jedno objektivno pitanje. Da je kojim slučajem ova situacija iz epizode stvarna, sa mog stajališta linč bi bio puno žešći i brutalniji. Ionako smo svjedočili toj situaciji i na blogu a bilo je primijera iz reale. Ova epizoda samo pokazuje kako kod nas jebeni primitivizam obitava u jakoj visokoj mjeri neprihvačanje različitosti, osuđivanje i što mi se najviše gadi lažni moral. A što vi mislite? kako ste interpretirali epizodu?

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.