Teatralni povratak

07.12.2018.

Evo i mene nazad. Vidim bilo je zanimljivo
od kad me nije bilo. Čak su se i neki seronje
raspitivali za mene. Današnji post rasčlanit
ću na 3 stavke redom. S one strane bloga
je kako vidim sve u najboljem redu. Primitivizam
i licemjerje frcaju na sve strane,kao i njihova
bolesna potreba za otvaranjem naših blogova
i prenošenja informacija unutar njihovog klana.
Zato smo mi ovdje da se borimo protiv toga i
nemislimo odustajati. Čak su i kojekakvi kvazi
pjesnici i profesorice otišli tako daleko da su
počeli prijetiti tužbama i odvjetništvom hahaha
sve u svemu jadni su kao i njihove infantilne
prijetnje.

Osim stanja sa one strane bloga dotaknuti
ću se i domaće serije uspjeh. Prošli tjedan
je održana pretpremijera, a od 1.6 je dostupna
na HBO i HBO go kanalu. Šest epizoda, spoj
krimića,drame politike. Nadam se i seksa. Toga
bar u trilerima nebi trebalo manjkat.



Radnja navedene serije se odigrava večinom
u novom Zagrebu. Još sitno brojim do premijere
na ekranu. Tako da ako se inferiorni blesani sa
one strane bloga budu pitali zašto me nema
gledam seriju, ili radim. Jer ne visimo svi za
laptopima i drkamo po blogu dok nas drugi
hrane i plaćaju nam internet. Pogledao sam
i drugi službeni trailer i radnja je ta da svaki
od likova ima neku svoju priču koja ih povezuje.

Zadnja stvar malo zajebancije. O ovome sam
jednom prigodom pisao na blogu. A sad evo
toga u pravoj formi od strane glumca. Dnevnik
bosanca u kanadi looolčina :)



Ps 50.post

život je pozornica,dramska umjetnost je njegova projekcija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.