ponedjeljak, 29.05.2023.

Relaksirajuća šetnja

Sat vremena pauze sam iskoristio za đir do početka obližnjeg Korza i nazad. Najprije sam vidio zatvoreno kod frizerke, ima neki natpis al nisam prilazio, ulična prodavačica kampira ispred. Iako zadnje vrijeme sam brijem glavu zainteresiralo me, obično ide na godišnji dok sam ja u Berlinu. I kod mojeg majstora za sve zatvoreno, nadam se da on nije zbrisao u Njemačku kao još jedan svestrani koji mu je bio konkurencija, nikakvog natpisa s objašnjenjem nema. Nalijećem na dva tipa, relativno mlada, jedan moli drugog da mu kupi kebab jer je gladan. Kod tete kod koje ponekad kupim limun ovaj put loš, cijena ipak 3,18 eura, nije loš, ispravlja me ona, samo nije za vas koji ga trošite za limunade. Na Korzu, ipak sam procijenio da mogu stići do polovice i natrag u ustanovu, dva snimka bez nišanjenja, čisto da kasnije proučim modne detalje, učinilo mi se zanimljivo na prvu...


21:56 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.