petak, 13.01.2023.

Petak trinaesti



Petak trinaesti je još noćas počeo u skladu sa svojom jezivom reputacijom. Drugarica koja duže vremena nije baš dobro, je još bila budna, kad je Jin počeo s povraćanjima, sinoć je šetnja bila normalna, nebo je ukazivalo na dolazak lijepog sutrašnjeg, sad već današnjeg dana i ništa nije nagovještavalo taj obrat. Jutros smo imali neispavani šetnju ranije nego obično, u vrijeme kad su mrzovoljni mučenici odlazili u smiraj dana na posao, nametalo se ono, sutra će mi se svijet raspasti, al ja moram raditi.



Šetnja je opet bila duga i ugodna kao da nije bolestan, svađao se s većim psom s kojim se obično svađa, ovaj put je ovaj drugi iako odvezan i u prednosti pobjegao, mazio se s kujicama i obavio sve potrebe.
Ja sam opet sreo bivšu učenicu koja je nešto nosila svojoj mami, vidjela da se nešto igram s fotićem u ruci i komentirala da je nekad pratila moj blog dok sam snimao prolaznice, poslije je prestala jer joj je pisani blog inače dosadan medij. Rekao sam joj da još redovno snimam, slike spremam ili kod sebe ili na jednoj njemačkoj adresi koju nije teško pogoditi, al ovdje objavljujem samo mrtve prirode, u skladu s tim i sebe te hranu jer mi je dosadilo da se ovdje cool primitivci, svi redom vrsni pravnici, osvrću na njih. Rekao sam da sam i šetajući s njom snimao i da ću izuzetno objaviti, pitala me jesam li onu crnu curu snimio, nisam uspio enface. Zbog učenice ću objaviti, a onda, možda obrisati, možda i ne, da se ne iznenade oni koji kasnije čitaju.



...i odlazeća "crna"



Jin je nakon šetnje tražio da mu se otvori balkon, malo se sunčao pa opet povraćao. Sad spava snom pravednika, upravo se protegnuo u snu, nadam se da je izbacio sav otrov iz sebe, mene tek čeka izbacivanje otrova danas.


12:02 | Komentari (15) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

11. 08.