19

srijeda

listopad

2011

ZAJEDNIČKI ŽIVOT

Muški su došli grozni!

Toliko su se ulijenili da više ni na prosvjede ne izlaze, a žene bi htjele odgovornost, obaveze, obitelj.
Neki dan je moja draga Žaklina dala svim svojim jeb.. pardon udvaračima da sastave sastav na temu: Zajednički život
Evo Vam prenosim par zanimljivijih komentara te kratke izvatke.

File: Daj borati di ćeš ovako rano sa tužnim temama!
Dena: Jel se to misli na zajednički život sa curom? I mislija san da je to, samo da potvrdin, da poslin ne bi bilo i ovo i ono!
Ćela: Jel to kakvi sastav za majčin dan?
Kike: Jel se smi koristit internet?

Filina Tragedija u tri čina

Nama muškima je došlo grozno. Teška je situacija u Hrvatskoj kao i u svijetu, ali je princip uvijek isti: Brale tako na zidiću sa ekipom pije pivu. Dogodi se koji put pa prođe tuda i koja curica. Brale se eto osladi malko srićice, zaljubi se momentalno. E onda ubrzo cura postane ka frustrirana jer nema obitelj a prešla je dvadesetidrugu... Pa dobije brale obitelj. Onda cura oće i da se zaposli da ne bude opet frustrirana. E onda brale, radi bauštelu cili dan a kad donese doma to jada od zarade, ona opet frustrirana. Nema se djeci za pernicu na kat. I onda nezna brale šta bi više pa pobigne sa ekipom na zidić pit pivu. Šta oću reć? E! Moga je brale mirno sidit na zidiću i prvo, bez ove zajebancije.


Denin: Kućni ljubimac a ne Edipovac

Nema ništa od toga zajedničkog života sa curom jer već živin sa materon. Ali da odma rečen: Ja nikad nisan ni gleda ni zamišlja svoju staru golu. To meni cura uvik govori, a to nije istina.
A ja san njoj lipo reka da kad bi u nje uvik ima sve oprano i opeglano, da iman marendu, ručak i večeru, a da ne triban ništa radit ka ni kod matere, onda bi se ja odma priselija kod nje. Je, je, al kad dođen u cure, uvik mi uvali neki posal. Pita me kad ću se zaposlit, samo na posal misli.
Ma, žene su došle grozne!

više na split-online.info








<< Arhiva >>