13

četvrtak

listopad

2011

Pismo iz 2051

Svjetska populacija broji 15000000000 ljudi, možda i nađem srodnu dušu...

Nafte je odavno nestalo, prodaje se biodizel proizveden od SVEGA organskoga što me navelo na originalnu ideju kako da napokon riješim svoje muke.
Odvela san jučer svoju dugovječnu baku (kod koje još uvijek živin jer još nisan uspila upast na listu POS-ovih stanova za mlade) da mi je zamijene za 5 litara Bio&Bio for poor and ugly. Baku su zbog dugovječnosti odbili stavit u pirolitički reaktor ali su je stavili kao statističko čudo u reality show da in poraste gledanost.. Tamo joj davaju jest, pit i kažu, ne kradu joj od penzije.

Voda se daje samo odabranima, tako da je 2042 i posljednji Hrvat učlanjen u HDZ (Kap po kap i tvrdokorni će omekšat - hadezeov moto na izborima 2041). Tako da su svi napokon zaboravili komuniste - čak i u psovkama.

Prije dvije godine roboti na solarni pogon zamijenili su sve ugostiteljske i obrtničke poslove - pa čak i konobare i frizerke. Blagajnice su još u antičkoj prošlosti zamijenjene mašinama koje očitavaju bar kodove na kasi.

Dakle u Hrvatskoj puno ljudi jede, a sad stvarno nitko ništa ne radi.

Zato su od viška tj. nezaposlenog stanovništva odlučili napravit novi Ekstra djevičanski bio dizel kako bi i mi pridonijeli Europskoj Uniji. Još se ne govori koga će prvoga, ali ja mislim unaprijed pa sam unuke još prije dvi godine poslala da idu u pope. Za mene me nije toliko briga, ali pokušavam doć u kontakt sa Kerumom Juniorom. On već dvadeset godina koristi samo ljudsko roblje. Zli jezici tvrde da je to zato šta ne zna upravljat robotima, ali ja tvrdim da je to iz humanih razloga. Osim toga, zaposleni su i biračko tijelo.

Pozz od Danice
http://15ocroatia.org/

<< Arhiva >>