13

ponedjeljak

lipanj

2011

Kako se od stoljeća sedmog kakimo u gaće

Kristijan, odrastao u Australiji odlučio je proputovati Hrvatsku, zemlju svojih djedova.

Ja sam feliki optimist! reče mladi momak odjeven u narančasto i pruži ruku Rvatini koja ga je gledala mrko i nepovjerljivo u srcu ljute dalmatinske Zagore.
Rvatina ga momentalno zatuče kamenčugom.

Kad su ga pitali zašto je to napravio, uslijedilo je kratko objašnjenje: Neće se meni tu neki Budisti kotit po Zagori!

Ali, reče da je optimist, a ne budist!
Svejedno, nije s Božje strane!


***

Kada su došli po komuniste, ja sam šutio; jer nisam bio komunist.
Kada su zatvorili Srbe, ja sam šutio; jer nisam bio Srbin
Kada su došli po pedere, ja sam šutio; jer nisam peder.
Kada su došli po mene, više nije bilo nikog, da se pobuni!

Ovo je za sve wanna be prosvjednike trenutak da ustanu i prosvjeduju PROTIV ZLOČINA!

Ako se ne kažnjavaju nasilnici nad pederima, nasilnici nad Lukom Ritzom, nasilnici nad ovima i onima, onda vlada ne samo da ne radi svoj posao nego drži nasilnike u pričuvi kao svoje pijune... Postavlja se pitanje kome je u interesu da se nasilje potiče, da smo zemlja bezgrešnog nasilja?

I nije stvar jel vam se sviđaju ili ne sviđaju pederi, Srbi, komunisti, ili ateisti, već da li pristajete živit u državi di se nasilje nad kim god želiš kad god želiš ne sankcionira zbog jednostavnog opravdanja da je nad drugačijima.

U čemu je razlika u oku huligana (koji sebe vidi kao Svetog Izvršitelja Presude) između mene, Luke Ritza ili neke pederčine? Tko je taj tko će odredit da li se peder može malo ispendrečit iz čista mira a "normalan građanin" neće. Tko će postavit jasnu granicu između pedera i pederskog dizajna? Tko će me sutra spasiti ako budem izražavala različito mišljenje? Hoće li se mene sutra stigmatizirat i maltretirat jer sam razvedena? Ili ako odlučim bit Budist, Hare Kriška, vegetarijanac? Oću li smit odlazit na jogu ili na pilates? Moram li se učlanit i ja na vjeronauk? Moram li pazit što slušam, kako se oblačim? Da li da se šetam sa prijateljicom koja je lezba, moram li pazit da li kritiziram Crkvu? Ipak moram na takve stvari pazit jer u suprotnom PROVOCIRAM?! Sad smo izvukli pouku šta se događa onima koji provociraju.

Ili da se i ja naoružam?


<< Arhiva >>