20

ponedjeljak

rujan

2010

Di je moja tipkovnica?



Tako uspavljujen ja svoje zviri kako i priliči majci u ovaj sat kad mi uleće moja najdraža baka u sobu:
Treba te opet ona Marčelinaaa! Kaže da je hitno!

Smije se Marčelina iz slušalice: Opet san napisala post o tebi jedva čekan da mi komentiraš!
Ja: Stavljan dicu leć, alo?!?
Ona: Ali samo ti moran reć sta san napisala...
Klik! - ovo mi nije kliknila lampica nego telefon.

Ovom sam se prilikom sjetila blogerice S koja je tvrdila joj uveselim siva jutra plus nasmijem još dvadesetak žena u njenoj firmi.
Sjetila sam se i čitateljice Lj koja mi je svjedočila da je nakon mojih komentara počela osjećati mirise i okuse.
Sjetila sam se i blogera I. koji je rekao da su mu moji komentari pomogli da prohoda, popravili samopouzdanje i seksualni život.
Sjetila sam se i onih naoko zluradih koji me lovaju na rasprave iako su to najpotrebitiji pažnje i veselja.
Sjetila sam se i jedinog genijalca među blogerima koji mi je rekao da su moji komentari bolji čak i od komentara Pametnog zuba (iako mislim da mi je ovaj zadnji zapravo htio reći da sviramo kurcu a ništa ne radimo).
Svega sam se toga sjetila i toplo mi je oko srca kad pomognem ljudima u nevolji, al šta je previše, previše je.

Prekjučer me zove isto Marči, u 11 i po navečer: Alo, jesam li te probudila?
Moj momak: Jel to opet Marčelina zajebava u čas kad ti čak i baba spava?
Marčelina: Znaš šta mi se dogodilo? Znaš šta mi se dogodilo? Znaš šta...?
Ja: A šta?
Marči: Prolilo mi se vino po tipkovnici. Ne radi mi tipkovnica, znaš li ti kako mi je uopće?
Ja: Dobro, dat ću ti svoju, sad mi ionako ne triba, popila san malo pa ti je ne mogu donit, morat ćeš sama po nju! (Marčelina se inače boji mraka pa je uvik po noći moran pratit po kvartu)
Marči: Poslat ću ti sina! A jel ti ostalo šta vina?
Ja : Jebate, oćeš i momka da ti posudin?

Ona se misli kako joj u tu uru ni moj momak više nije tako loš.
Tribala san se pravit luda pa ne govorit da san kupila novu tipkovnicu, ne bi me bar žicala za komentare!

Ipak pročitajte poučni prethodni post o korupciji i okolišu!

<< Arhiva >>