13

utorak

listopad

2009

Wannabe komentatori 3.

Post-anketu sam objavila 16.01.09. u svrhu naučnog istraživanja, prepisujem samo nekoliko zanimljivijih komentara, ostali neka se ne nađu uvrijeđeni.
Istraživanje

Vidin da se svi ozbiljni blogeri bave istraživačkim radom. Istražuju naprimjer korelaciju između drpanja i načitanosti kod mlađih adolescenata i slično. Pa reko, i ja san ozbiljna i to vrlo ozbiljna, a iskreno želin prisnažit.
Da bi moje istraživanje bilo od javnosti prihvaćeno kao znanstveno razmatranje dovoljno je da imam kvalitetan statistički uzorak, tj. dovoljan broj ljudi koji sudjeluju u istraživanju. Moje istraživanje se bavi devijacijama uzročno-posljedičnih radnji zbog korištenja desne strane mozga u korelaciji sa količinom izgubljenih dana na internetu.
Zato vas pozivam drage kolege da odgovorite na dva pitanja:
1. Perete li ili brišete stražnjicu poslije velike nužde?
2. Ako brišete, molim Vas da detaljno opišete način na koji slažete wc papir.


Omudina:
1. Nema ili! Otaren rukon i onda po zidovima ostavljan znak Adidasa.
P.S. Ne vjeruj indijcu ni kad ti darove nosi u livoj ruci! Livon rukon čiste gujicu potlan jelte, kako da kažen, a ne ispadnen grez...sranja. Eto.
2. Guzic papir slažem tako da mu kažen kad ga kupin: Mmmm, štaš mi lipo guzu milovat, a ustvari ga odnesen na Hajduka i služi u dekorativne svrhe. I tako ga slažem ili zajeben, jelte.

Slave: niti perem, niti brišem. uopće ne pamtim kad sam se zadnji put prirodno posrao, obično se klistiram. urednije je za guženje ;)))

Geomir
pod 1. - Peren s ili sa Kärcher
1.4 kW max 100 bara,
ulazna temperatura 40° C,
usisno crijevo za deterđent.
pod 2. - odgovoreno pod 1.

Danica Cvorovic: Momak mi je upravo priznao kamo je nestala iz kalendra Mis Siječanj!

markiz: Budući da sam pobornik nastrane ljubavi, nuždu vršim u usta jedne obožavateljice koja je luda za mojim zlaćanim kapima s kavijarom.
Čmar ne brišem papirom jer to nije higijenski. Nakon iskrcavanja kavijara obično pozovem roba Alojza da mi svojim palucavim jezikom raščešlja analne kovrče.

a ča se tu more: obavezno ako neoperen ...obrišen il pak obrnuto ...nikad mi se nije desilo da peren i brišen istovremeno..diko mi se zna potrefit da prdnen pa nema potribe ni obrisaa a kamo li oprat ....
papir slažem listič po listič dok ta nakupina papirnatih lističa nepoprimi oblik ....a blogami i debljinu naprimjerice biblije ili pak neke uzmimo podeblje literature ....tek onda kad je sve u livelu ......prionen poslu.....brišen se livon rukon jer mi je desna uvik zauzeta ........diko mi se zna desit ....da upotrebljeni papirić properen okačin na tiramol razluftan ga jedno 154 dana i vratim ga nazad u uporabu .......s takvin lističima koji več imaju na sebi ispisanu prošlost naj volin brisat dupe ....a dobro mi dođe diko i maška.......to več rabim ako je stvar ozbiljna ......poliranje čmara je mudrost za sebe ...kaj ne

a ča se tu more:
da i iznenađena san blogopopulacijon...na svaki upit vezano za staržnjoguzo prometalo ..popune fond komentara dupkom.....pa se mislin...zašto sranja na sebe nadovežu največi broj usputnih mišljenja .......nismo linesvjesno ipak najpovezaniji sa guzicon svojon ...

Baba Manda u Zagrebu zvana Mandy
(želi ostati anonimna): Otkad su smanjili format Slobodne, nisan pošteno gujicu obrisala!

Slave: taman sam kenjao :)))) čik pogodi jel bilo natural ili enforced :))))

Elle Woods Gone Brunnette: Ni jedno ni drugo. Iman maloga čupavoga pasa kojin prvo obrišen, a onda on posli opere...

<< Arhiva >>