12

ponedjeljak

listopad

2009

wannabe komentatori 2


Dragi Simo, ja sam dvadesetdvogodišnjakinja koja ima jednu bezizlaznu situaciju. Naime, već od početka ljeta u vezi sam s oženjenim 38-godišnjakom. On svira u jednom poznatom bendu iz mojeg kraja. Tako smo se i upoznali dok je on svirao, odmah smo bacili oko jedno na drugo. Otpočetka sam znala da je oženjen, ali bilo je jače od mene jer mi se sviđao. Viđamo se otprilike jedanput tjedno, i to u tajnosti. Dobro se slažemo kad smo skupa...

Seks je dobar i sve je uredu, osim toga što je meni počelo smetati da se moramo nalaziti samo kad on može, da mu se mogu javljati kad je na poslu i kad svira, i što mora biti po njegovu, jer sam ja slobodna i uvijek na raspolaganju. Bio je neoprezan i žena je nekako vidjela moj broj u njegovom mobitelu i od tada me počela zvati sa skrivenog broja i poklapati mi slušalicu. On ne želi izgubiti ni mene ni nju jer mu očito tako paše, pa se bori s obje.

Ona nije sigurna čiji je to broj jer joj on laže da je to broj nekog njegovog prijatelja. Ja sam svjesna da sam ja mlada, atraktivna i mogu imati relativno skoro svakog muškarca (tako drugi kažu), ali problem je u tome što sam se ja zaljubila u njega i ne vidim nikoga drugoga. Znam da zaslužujem više nježnosti i ljubavi i da tom muškarcu budem prva, a ne druga! Molim Vaš savjet.

Ljubavnica muzičara


Komentator B: A da ti odeš u njenu zgradu i pozoveš lift pa pobjegneš? To mi je više cool nego potrošit lovu na poziv pa spustit slušalicu!

Komentator no. 1: Draga Ljubavnice muzičara, tvoj je problem uistinu težak i ja sam siguran da malo tko nije zajecao čitajući tvoje pismo. Meni su recimo pali na pamet rilkeovski “komadi brušene praboli”, goetheovski Weltschmerz, zatim vallejovski “... ima tako nekih udaraca u životu, poput mržnje boga...”, kao i tegobni uzvik “Saperlot!” konduktera iz “Vlaka u snijegu”. Nisi precizirala u kojem poznatom bendu iz tvog kraja dotični švaler svira, ne radi li se možda o Zagrebačkoj filharmoniji? U tom slučaju mogla bi svog dragog pojesti kao što je to učinio Hanibal – tako ćeš ga zauvijek imati samo za sebe, štoviše, on će se ireverzibilno inkorporirati u stanice tvoga tijela, dočim na sudu kao olakotnu okolnost možeš navesti da je falšao kao svinja. Kažeš da vam je seks tek “dobar”, to nije u redu, sa tvoje 22 godine takvi opisi jedva da su dopušteni u indeksu, a kamoli u spolnom životu. Ti mora da si doslovce shvatila Baudelairea kada je u svom intimnom dnevniku zabugario: “Budimo prosječni!”, no možda jednostavno nisi zapazila što je rekao dalje: “Takav stav uključuje neizmjernu mržnju prema Svevišnjem!”. Treba, dakle, sukladno Baudelaireu, težiti boljem seksu od “dobrog”. Na kraju, lijepo je da si svjesna da si mlada i atraktivna te da možeš imati “relativno skoro svakog muškarca”. Međutim, kako da shvatim ovaj paradoksalno-litotičko-mejotički obrat “relativno skoro svakog“; trebala si bez ublažavanja i naglog kočenja pravo reći da možeš imati svakog muškarca. Muškarci, naime, nisu pretjerano skloni krzmanju i prenemaganju, mnogi od njih potrošili bi sve na dvije noge, pa makar se radilo tek o povremenom uspravljanju na dvije noge, primjerice, kao kad u cirkusu paradiraju dresirane zvijeri. Predsokratovci nas također mogu svačemu poučiti - ta još je Heraklit postulirao da: “Svaka je pizda u mraku ista.“; od onda mu i slijedi onaj nadimak Skoteinos, što će reći “Mračni“.

Komentatorica Ž:
I ja imam sličan problem , hodam sa poznatim glumcem, ima dvije žene i nekoliko bračne i vanbračne djece (nije Goran Višnjić), ali mi ne smeta, znala sam odpočetka jer se redovito informiram putem ozbiljne štampe. Sex je supač, ali ga konzumiramo rijetko, otprilike jednom mjesečno, moram se dogovoriti sa njegovom sekretaricom mjesec dana unaprijed. To mi je jednostavno dosadilo, jer znam da njegova treća žena dolazi kod njega triput mjesečno. Ja sam inaće prezgodna, i pametna sam, kao, mogla bi imati bilo kojeg normalnog jebivjetra za jednu noć, a ne ovako. Zanima me još: zašto uvijek prilikom sexa inzistira da nosim škartoc (škarnicl) preko glave, ako mi govori da sam prezgodna. To je vjerovatno zato jer mu druga žena nešto sumnja, a on nebi htio da me ugleda i prepozna, pa da mi kučka pravi probleme. Vidiš, ipak je sladak i brine o meni. Jao, zbilja neznam kako postupit.

Komentatorica K:
Vidi se da je frajer lud za tobom, ma nije da te tješim, ali zašto bi spavao sa tobom jednom mjesečno da te ne voli, to šta moraš staviti škartoc na glavu znači da te voli još i više jer nebi mogao svršiti nikad da te gleda kako si mu prezgodna. Najbolje da se dogovorite kada se vidite u gradu da ako te želi jako, neka pljune jednom na tebe, ako te danas ne želi, neka pljune dvaput, to ti je super, tako ćeš znati na čemu si!

<< Arhiva >>