18

utorak

kolovoz

2009

Obiteljsko okupljanje nedjeljom

Mater: Jebenti, još nisi naučija. Kad imamo ribu za obid uzmi bilo vino. Jel čuješ, B I L O!
Čača: Srećice, vidija san da i Kerum pije crno vino poslin ribe.
Mater: Kerum je vlajčina ka i ti. Spomeni mi još jednon toga Keruma i ubit ću boga u tebi!
Čača: Ja se poistovjećujem sa dotičnim jer je gospodin a ne kokošar, jer je pošten i sa sela, čovik od naroda a malo je i berlav, poput mene. Osin toga ja nisan vlaj jer san oženija Splićanku. Ti vlaji su oni šta su se udali iza Kozjaka. Cmok!!
Mater: Dobro, jel možemo sad izist ovu ribu na miru?
Čača: Može, tija bi samo još reć da Kerum sve plaća po normalnoj cijeni...AAAAaasti, ima bit da si mi razbila ključnu kost... dakle kerumizacija je oplemenjivanje hrvatskog naroda bez revolucije... EEEBATEEEE ti si htvahno bolehna, ohtetila hi mi gubicu... Bjehim nadehno!
Čača: Evo me, hahhio ham he u podhum, mehu vina i nemoheh vihe nihta photiv hlobode govoha...i iaho je dotihni ponehad haljiv i behlav triba naheg hpahitelja hvalit da ne puhne phed navalhom zlih jezika i ohtavi nah hame hebi... Hivila hloboda govoha, doli zli jezici!

<< Arhiva >>