05

nedjelja

srpanj

2009

Otvorija se novi Splitski portal

Ako netko voli Split onda je to Marčelina.
Samo iz tog razloga bi njen Spliski portal triba vrlo brzo postat najbolji portal o Splitu. Koliko se ona može uživit primjerice u temu o moru, to svi znamo. A koliko je u stanju se oduševit oko obične blokete to san tek sinoć doznala.

Sinoć smo šetali po Matejuški Nela, Marčelina i ja. To nam je Marchi išla kupit sladoled za naš trud ka i svaki pravi urednik. Bija je tu i Nelin muž, ali on nema blog. Nema bloga, nema sladoleda. Onda nam je počela objašnjavat kad tribamo ić leć i di se sve tribamo angažirat. Nela je vrlo zainteresirano gledala šta bi slikavala i virujen da je sve zapamtila.

Napokon i Nela odvrati Marčelini: Pogledaj ovo, moglo bi ti se svidit!

-Astiiii! Asti asti asti asti asti asti. Ajme šta je sladak. aaaaa!

To je bila neka betonska bloketa, neko mrtvo tijelo šta se baca u vodu da drži brod. Uglavnom. Na bloketi je još pisalo SMOJE. To je Marčelinu bacilo u neki aktivni trans ali su ljudi mislili da pleše na ritmove Joline pjesme sa festivala u pozadini "Rodila me majka dalmatinca!"
Marčelina je skoro pola ure imala puno ljubavi za bloketu. Pokazala ju je i meni i očekivala da nešto rečen. Tako san se prisjetila kad san bila u rodilištu sa jednon koja je cilo vrime očekivala da jon komentiran tek rođeno dite koje je izgledalo ka gremlin. Prisjećajući se tog prizora zablejila san skoro minutu u bloket. Pa san i ja zapivala kako je i priličilo svečanosti trenutka:
Zmija me za srce ugrizla!

Eto, kad žena toliko ćuti Split a ja san napola Splićanka (dok mi ne proradi druga polovica) iden tamo prisnažit svojin splitskim dijelom pa svi vi šta me čitate (čak četri i po obožavatelja) možete me pratit na http://split-online.info/ jer mi je tamo urednica otvorila i moju kolumnu. Jupi!


<< Arhiva >>