17

nedjelja

svibanj

2009

Moj prvi beauty make over

Photobucket

Među Sponzoruše Sućidra sam uletila poput šerifa.
"Pozvana sam na beauty make-over!"
Više od pola ih je trenutno kolabiralo. Neke su još izvodile zadnje trzaje. Ali Sponza Superior nije napravila niti trzaj. "A koji će to tebe lik šminkat, a?"
"Saša Joković"
Nakon toga, Sponza Superior se jedina još održavala nogama. U zadnju me tiho upitala: "Za koju kuću?"
"Chanel"
*
Zato su djevojke iz udruge "Feministice vade oči" reagirale neočekivano toplo: "Dajemo ti punu podršku! Tebi to ne bi bilo zgorega!"
Pomislila sam da sam stvarno jako ružna kad mi to govore. Utješile su me:
"Da bi postala lijepa, prvo trebaš bit malo ružna!"
Ohrabrena lijepim riječima, otišla sam u Jokera u sjajni Chanelov pop-up store sa nadom da će moje poslije biti značajno ljepše od moga prije. Povela sam i prijateljicu Marčelinu koju su Sponzoruše odavno izbacile iz udruge.

Vizažistice koje su radile među tim mirisima i bojama bile su njegovanije od SSisa. Malo prije nego sam nosom dodirnula ulašteni pod, prišla mi je najljepša među njima Maja, i stavila se u upotrebu. Ja sam se ogledavala u podu i u sebi ponavljala: "Da bi postala lijepa..." Maja mi je izmasirala sve šta san uspila oprat za ovu prigodu. Nakon masaže ni ruke mi se nisu tresle, a i gubica se opustila. Dobila sam hidratantnu kremu, a uz nju i dva grama prčevitosti.

Na stolac ispred svetog Saše klekla sam već puna njege. Udijelio mi je milost i primjetio lijepe obrve. Samopozdana i njegovana kakva jesam, i ja i moje obrve, odvratih jednostavno: "Issss!"
Dobila sam službenu potvrdu o valjanosti oba oka.
"Isss!"
I reko je da zažmirim!
"Isss!"
"Ljubavi, a zakaj ne žmiriš?" Upravo u tom trenutku mi je stavljao umjetne trepavice. Ukipila sam se kako i priliči pred eminencijom.

Od preživjele pastve začulo se jedno veliko: Aaaaa!

Fotografkinja je iskakivala, a ja poskakivala kako i prave manekenke skakuću. Bacala sam ljudima poljupce i osmjehe (gornje i donje vilice!). Marčelina me zadirkivala, ali to nije dopiralo do mene od masnog samopouzdanja i nešto tanjeg sloja šminke. A kad su me blagoslovili sedmi put i poslali s mirom, vrijeme, kao i moj look je bilo baš pravo za otić u O Hare.

prije:

prije

i poslije:

poslije

<< Arhiva >>