27

utorak

siječanj

2009

Prva od Tri

- Evo me, sada sam stigla rekli su mi tu si...
- Evo me, i ja sam stigla, rekli su mi isto to. Ja sam tvoja bolja polovica, zar me ne prepoznaješ?
- Zašto misliš da si ti bolja od mene?

Nekako su tužne, sada kada su ostale same njih dvije, bez treće. Godinama nisu shvaćale da su ih frajeri salijetali upravo zbog nje, mislile su da je to zbog šarma i dobre duše. Sada, kada su treću prodale RTL-u za neku siću, ostale su prilično usamljene. Ali Sisa (prva od tri) zato ima svoj vlastiti život, čak je postala i zvijezda nekog reality showa. Nedostatak mozga joj navodno nije problem. I naravno, povećala je volumen. Ali ostao je konstantni osjećaj da im nešto fali.
Poanta ove priče je da ti nešto uvijek fali, a nečega uvijek imaš viška.

25

nedjelja

siječanj

2009

vrlo eukativan spot

Drugovi i drugarice, molim za strpljenje par sekundi dok ne počme fešta...
>

13

utorak

siječanj

2009

Istraživanje

Vidin da se svi ozbiljni blogeri bave istraživačkim radom. Istražuju naprimjer korelaciju između drpanja i načitanosti kod mlađih adolescenata i slično. Pa reko, i ja san ozbiljna i to vrlo ozbiljna, a iskreno želin prisnažit.
Da bi moje istraživanje bilo od javnosti prihvaćeno kao znanstveno razmatranje dovoljno je da imam kvalitetan statistički uzorak, tj. dovoljan broj ljudi koji sudjeluju u istraživanju. Moje istraživanje se bavi devijacijama uzročno-posljedičnih radnji zbog korištenja desne strane mozga u korelaciji sa količinom izgubljenih dana na internetu.

Zato vas pozivam drage kolege da odgovorite na par pitanja.

1. Perete li ili brišete stražnjicu poslije velike nužde?
2. Ako brišete, molim Vas da detaljno opišete način na koji slažete wc papir.

11

nedjelja

siječanj

2009

ah ta ljubav!

- Draga, nemaš ni najmanjeg razloga za bit ljubomorna.
- Dragi, nisam ti ja ljubomorna, nego agresivna!
Izjavim i opalim ga šakom.

Različite žene i muškarci izražavaju ljubav na različite načine.
Žene ljubav izražavaju kuvanjem, neke peru, a neki i čupaju pizdu a sve u nakani da muškiću budu šta lipše. (neke uživaju u nasilju prema sebi a neke prema voljenom)
Muškići svojim ljubljenima isto tako... usisavaju, neki kupe alkohola, neki poklone te-ve, neki nacrtaju strip. Ja san primjerice svoga momka nadahnula za ozbiljni alpinizam. Kaže, ja sam mu pomogla da vidi zašto je dobro da je dalje od ljudi.

08

četvrtak

siječanj

2009

Mirisi Zlato i Tamjan ili na Tri Kralja

Svakog posta tri dana dosta.
Dosta posta, ubij gosta.

05

ponedjeljak

siječanj

2009

Dar?!

Nevinost je kažu, dar.
I za dijete kažu da je dar.
Dakle, netko nas laže.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>