16

utorak

prosinac

2008

Veliki gubitak.

http://www.tportal.hr/kultura/knjizevnost/3025/Preminuo-pisac-i-kolumnist-tportala-Simo-Mraovic.html

Ja sam bila jedan od najčešćih komentatora na Siminom blogu.
Njegova knjiga Konstatin Bogobojazni spada među najbolju hrvatsku literaturu ikad. Pisao je i prekrasnu poeziju. Vrhunska zajebancija sa dubokim osjećajima.

http://www.knjigomat.com/detail.asp?iNews=224&iType=6

Simo je za mene bio puno više od kvalitetnog pisca. Simin blog mi je predstavljao svakodnevnu radost više od godine dana. Ne toliko zbog simpatične zajebancije sa likovima sa bloga već zbog samog Sime koji je bio toliki zajebant i vrhunski pozitivac, da sam gledajući njega riješavala sve svoje manje ili veće nedaće sa lakoćom.

Znam da je glupo govoriti o mojim osjećajima koje ja sada imam, ali plačem već čitavo jutro, jer osjećam pregolem gubitak pa čak i za šire područje od naše male regije. U našoj stvarnosti je premalo lijepih stvari, a Simo je svojom osobnošću zračio na takav način da je punio baterije i ljudima koji ga nisu poznavali. Zbog inspiracije koju sam nalazila u njegovoj zajebanciji sam i otvorila ovaj blog. Koliko znam, Simo je vjerovao u Boga premda pretpostavljam da nije bio religiozan. Nadam se da je sve ono u što je vjerovao istina i da je otišao na mnogo bolje mjesto.


<< Arhiva >>