18

petak

travanj

2008

Don Jure

Svidilo mi se ovo prduckanje po blogu, pa sam odlučila upoznat vas sa bitnim osobama iz svog života.

Počet ću od Don Jure, koji je oduvik moja duhovna horizontala, pardon dijagonala. Počet ću od njega, jer u zadnje vrijeme kad kažeš pop-katolik, odmah misliš pedofil i k tome još i peder. A svi u mojoj ulici znamo da je Don Jure oduvik jako volija ženske, ženske i jedino ženske. Don Jure je pravi katolik, njega ne jebe 10ak kila viška i on ne zna šta je celulit.

Prepisujem jedan ulomak iz interwieva sa Don Jurom iz Koncila za mlade:

Don Jure, odmah u glavu, crnke ili plavuše?
DJ: -Nikad ne bih dozvolio sebi da me limitiraju detalji u međuljudskim odnosima. Sve su to Božje ovčice, a ja njihov pastir.

Koje Vam je najdraže mjesto za štovanje euharistijskog otajstva?
DJ: -Priroda. Priroda je Božje prebivalište i dokaz njegova postojanja. Prirodu je izrazito preporučavao Sveti Frane, koji se mnogo štuje u Dalmaciji. Ako moram baš spomenuti lokaciju, naveo bih Bačvice. Predivan lokalitet, tamo uvijek ima različitih izgubljenih ovčica koje treba privesti Bogu. Ljeti se posebno Bog prikazuje savršenošću svojih kreacija.

Možete li nam reći broj, znate, koliko ste duša spasili?
DJ(60g): -Skromnost je osobina svakog svećenika, pravi katolik se nikad ne fali sa brojevima. Osim toga, uvijek treba gledati naprijed i uočiti što još možeš napraviti. Također, nikad nije kasno nekog spasiti. Eto, da sam ja 10 godina mlađi, sad bih i tebe rado spasio. (smješak)
Don Jure, ma Vama bi bilo dosta i 5! (smješak)

Nažalost, Don Juru su prebacili u sjemenište, i više nije u našoj ulici. Tko zna zašto, znam jedino da smo nesretni.
Nesretan Don Jure, nesretne žene u mojoj ulici, nesretni sjemeništarci.
Napravili smo i peticiju da nam vrate Don Juru, ali je biskup bio neumoljiv.

<< Arhiva >>