15

utorak

travanj

2008

Pjevajmo sa zvijezdama

Zvizde plešu, zvizde pivaju, zvizde se kurvaju.
Ja iman prijedlog za duet Gege i Jo Pavičić u slijedećoj emisiji Zvizde-Pizde. Gego mi je inače kul, a Jo me fascinirala opsegom svojih djelatnosti i naravno, veličinom usnica.

Evo teksta pjesme (zamišljajte sa glazbom, vi to možete) :

Gego: "Jo son ti bit so Jo! Yo! Jo jema to! Jo jema to, Jo, jeba to, Jo, jema, nima, šije, šete JO! Yo! Co to ti jo Jo? Co to snig il labudovi?"

Jo: "Nit je snijeg nit su labudovi, već usne vrele višnje nagone te na blud!
Ja pjevam, pišem, pušim, a ti si malo lud!"

Gego: "Jo, bi son moli, ludin su me zvoli. Sod ni moli, Jo me poli!"

Jo: "Jo je majka ponajprije, ne smijem radit pizdarije!"

Gego: "Jo ni to, ko bi to, ti bi to, di je to, eto to, jubito, YO!"

Bajdvej, tražim nekoga da mi uglazbi stihove, ali svjetski.
Samo ozbiljni kompozitori dolaze u obzir, tipa gdin Huljić i gđa Hulja!


<< Arhiva >>