PITANJE .. . i 18. ZBIRKA POEZIJE JE ZAVRŠENAi

31.10.2020.



Završila sam pisanje moje 18. zbirke poezije ... počela sam je pisati 08.05.2020. i završila sam je danas, 31.10.2020.

Knjigu sam posvetila mojoj dragoj prijateljici koja me prati zadnjih 30 godina, ali intenzivno me prati zadnje 2 godine kad smo se jako zbližile i osjetila sam onaj jedan impuls duše kad sam spontano napisala, da je ova knjiga posvećena njoj.

Knjiga će biti izdana kao e-knjiga i bit će tiskana ...

Jedva čekam ...


a lov na vještice (mene) još uvijek traje... sve što je dobro od mene, prikazuju kao loše, mene kao osobu opisuju kao da me poznaju, a ne poznaju, već pišu o meni ružne laži drugima u e-mail porukama

pitam te osobe: pa do kada? headbang zar vam to stvarno nije već dosadilo? zujozujozujo







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.