3. ZBIRKA POEZIJE JEDNOG AUTORA KOJU SAM PRIPREMILA ZA TISAK

27.10.2020.



3. zbirka poezije koju sam pripremila za tisak-štampanje:

"ŠILJINA PROŠLOST, SADAŠNJOST I BUDUĆNOST", a koju je napisao pjesnik https://www.facebook.com/miroslav.grabovac.142

je tiskana-štampana. Knjiga se predstavlja čitateljstvu i može se naručiti kod autora, https://www.facebook.com/miroslav.grabovac.142



OSVRT NA ZBIRKU POEZIJE „ŠILJINA PROŠLOST, SADAŠNJOST I BUDUĆNOST“ https://www.facebook.com/miroslav.grabovac.142

Čitajući 3. zbirku poezije “Šiljina prošlost, sadašnjost i budućnost”, koju je napisao pjesnik https://www.facebook.com/miroslav.grabovac.142, vratila sam se mislima na mladost, a njegovi stihovi su me vratili u ono vrijeme kad je sve bilo drugačije, nego danas.

Prošlost koju https://www.facebook.com/miroslav.grabovac.142 opisuje u svojoj 3. zbirci poezije, to je naša zajednička prošlost u kojoj smo živjeli, prošlost u kojoj nam je mladost bila pitoma, naivno-nevina i bezazlena, a ne ovako brutalna, surova, nemilosrdna i ovisna o vanjskim utjecajima kakva je mladost današnjih naraštaja.

Sjećam se, da sam se slobodno sam kasno kući vraćala sa plesa, glave u oblacima od nečijih lijepih očiju i ne misleći, da će me na ulicama mog grada nečija nepoznata ruka protresti ili me napasti. Ta prošlost je sad nešto daleko, poluzaboravljeno i mnogima nejasno, ali naša generacija jako dobro zna da, iako nismo imali ovo što imaju današnji mladi ljudi, imali smo jedni druge, međusobno smo se uvijek vraćali u ista društva, veselja su bila iskrena, plesalo se i pjevalo, izlazilo se predvečer, a kući se vraćalo oko pola noći. Danas je sve drugačije, danas se izlazi u pola noći, a vraća se ujutro, mnogi su pod utjecajem raznih opijata pa ni ne znaju idu li kući ili tek odlaze. Na žalost, ova mladost je surova, brutalna i kako sam ranije napisala, ovisna o vanjskim utjecajima.

Ne znam kakvu starost će imati sadašnji mladi ljudi, ali naše zrelo zlatno doba s osmijehom na licu sjeća se svoje mladosti, sjećamo se svojih radnih mjesta kad nije bilo važno je li široka ili uska cesta, išlo se sa radošću na posao, plaća je bila redovita i primjerena odrađenom poslu za kojeg smo bili plaćeni.

Jasno mi je zašto se kroz Šiljine stihove provlači ta jaka nostalgija za prošlim danima, a jasno mi je i zašto se osjeća latentni strah pred budućnošću za njegovu djecu, unuke i mnoge druge mlade ljude. Današnje doba nije pitomo i nevino, naprotiv, današnje doba je surovo, brutalno, oštro, nemilosrdno i samo uz Božju pomoć se može preživjeti, ali taj egzistencijalni strah je prisutan u svakom snu svake noći, jer se ljudi pitaju hoće li sutra ili sljedećih mjeseci biti isto ili će se dogoditi nešto strašno pa će ljudima biti i to oduzeto?

Ova zbirka poezije je jako znakovita za mnoge ljude i to ne samo za našu generaciju, već i za nove naraštaje koji su rođeni u ovom surovom vremenu i ova zbirka poezije postavlja mnoga pitanja na koja, na žalost, nemamo odgovora, jer ne znamo što nam budućnost nosi.

https://www.facebook.com/varga.jadranka, pjesnikinja, Zagreb, 11.10.2020.










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.