AnaM

utorak, 29.11.2022.

U kafiću...



Događa se u kafiću, možda meni, a možda i nekom drugom. Znamo li uvek što hoćemo i kako hoćemo, pitanje je sad.
Konobar: dobar dan izvolite ?
Gost : espreso
Konobar: kratki, normalan, ili produženi?
Gost: normalan
Konobar: sa mlijekom ili bez ?
Gost: bez
Konobar: sa šećerom ili bez ?
Gost: sa šećerom
Konobar: sa bijelim ili smeđim?
Gost: E TI BAŠ NEMAŠ ŠTA RADITI !
Pitanje : tko je ovdje bio profesionalan i ljubazan, a tko ne zna što hoće ?




- 10:24 - Komentari (38) - Isprintaj - #

nedjelja, 27.11.2022.

Vikend lopovi…

Vikend lopovi…
Jesen pokazala zube, zahladilo kiša najavljuje da će preći u pahulje i svi koji imaju vikendice u prirodi, pobegli u stanove.
Napuštene vikendice, apartmani, kuće za odmor, nisu bile dugo same. U pohode im krenuli lopovi. Sretstva informisanja opominju, upadaju lopovi, poharaju ih nose novac, zlato, devize belu i crnu (aparati moderne komunikacije) tehniku.
Slušam i brinem, šta ako dođu kod mene. Nemam kamere za zaštitu, nemam vučjaka, samo mačak koji je ostao kod susjeda na hrani, a i on druželjubiv, lopovima bi kavu skuhao.


Vrata se otvaraju ramenom, jedino je opasno ako neko proba ući kroz prozor, roletna se zaglavila, pa ako se naglo povuče pada sa sve zavesom i onom motkicom na glavu uljezu.
Samo da polako otvori špajz, jer su police malo raštimane, pa će mu blago u vidu tegla ostavljenih za nedajbože, poleteti kao projektili.
Ima flaša u podrumu, možda neka promakla puna.Nadam se da je žestina, a ne piva, jer smo isključili vodu, pa vodokotlić ne radi.
Zlata nema ni u kom obliku, a devize otišle za kupovinu zaliha koje su pojedene i popijene pre odlaska.
Čitam ovo, pa sam se rastužila, osramotiću se pred ljudima. Nego, najpametnije je da odem za vikend dok ovi nisu došli, pa da ostavim malo para, nešto za meze, i bocu pića, a onaj neplaćeni račun za vodu platim…

- 11:08 - Komentari (26) - Isprintaj - #

srijeda, 23.11.2022.

Razmišljanja...

Nisu ni poslovice uvek u pravu.

Mislim, tvrdim, ma sigurna sam
Bolje golub u ruci nego vrabac na grani...




Ovih dana čuje se:
-Biraj, ja ili nogomet
-Čekaj malo, odgovoriću ti za 90 minuta
...

- 10:27 - Komentari (30) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.11.2022.

Kakvo jutro...

Ponedeljak
Kiša
Doručak kasni
Pusti me u kuću bar nogomet da gledam...

- 08:19 - Komentari (37) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.11.2022.

Kako sam izgubila 18 kilograma…

Kako sam izgubila 18 kilograma…
Izbacila sam kruh iz upotrebe. Morala sam ga zameniti… hm… pecivom. Tvrdo kuhano jaje troši više calorija pri varenju nego što daje, pa sam ga uvrstila u meni.
Umesto masnog bureka sa mesom, za doručak samo bela kava, i zemička sa puterom i mrvicom meda. Vremenom sam dodavala malo više putera i malo više meda, ta ne želim izgledati kao smrt na dopustu. Jaje sam ipak ispržila sa šunkom, ali na puteru.
U receptu za zdravo mršaviti pisalo je u 10h pojesti 5 deka, grama, litra, ili tako nešto sira. Nisam bila sigurna u te mere, pa sam pojela komadinu sira, naravno sa malo vruće proje… Mmmm proja je bila sa kajmakom, jajima i sirom.
Za ručak kuhano belo meso živine. Nije mi se dalo kuhati, pa sam istu količinu mesa ispohovala, a i ukusnije je. Salata po želji, veće količine kažu. Odbacila sam radič, zelenu salatu, veštački paradajz i napravila onu mešavinu sa majonezom. Ipak nešto moram i pojesti.


Gazirano piće zabranjeno, za pivo, vino, ništa ne kažu, a to znači… živeli.
Popodne kavica, naravno bez šećera, ali sa dosta šlaga.
Volim večerati. Kažu posle 18h ne treba jesti. Od 17-18, poharala sam frižider, skoro pala sa tacnom „sitničica“. Kažu izbegavati lepo dekorisanu hranu, pa sam nasekla sira, pršute, krastavčića, ajvara, i sve to pobacala na gomilu da bude neukusno.
Posle desetak dana stala na vagu. Nešto nije u redu, moram opet kupiti novu vagu, jer ova očito ne radi dobro.
Pitate kako sam izgubila čak 20kg??
Lako, putovala sam avionom, i zagubio mi se prtljag…

- 09:51 - Komentari (20) - Isprintaj - #

nedjelja, 13.11.2022.

Maska…


Čitam u nekom časopisu kako doći do baršunaste kože. Za vikend sam otišla na selo, pa da iskoristim priliiku i ubaršunim kožu.
Prva na redu je bila voćna maska za lice i dekolte. Maline su bile mnogo skupe, pa sam uzela domaće kupine iz zamrzivača, ulupala sneg od belanca, a žumanjak promešala sa rendanom mrkvicom. Glavnokomandujući ušao u kuhinju i samo se zadovoljno smeškao.
Sve umućeno sam stavila na lice i vrat i sad čekam rezultate. Nešto me grebucka, mora da je ostao neki trn na kupinama. Da ne gubim vreme otišla sam po koprivu i neko blato za sledeći stupanj ulepšavanja.



Kad su me videle kokice se razbežale po kokošinjcu, petlovi poleteli na krov, golubovi se raspršili na sve strane, a Glavnokomandujućem ispala sekira iz ruke
-Mislio sam da praviš kolač.
Sa blatnjavom maskom nešto nije bilo u redu. Kad su me videli mačići preskočili ogradu, popeli se na ogromnog psa lutalicu, a on pojurio u kolektivni spas. Jedva sam posle deset minuta skinula masku. Sve se skorilo, a ona kopriva ispekla kožu pa izgledam kao jarac sa ražnja.
Ni baršun nije što je nekad bio, ili se neka greška provukla u časopisu…


- 15:51 - Komentari (33) - Isprintaj - #

utorak, 08.11.2022.

Skupocen nakit...


Nikad nisam volela previše zlatan nakit. Srećom, bilo je moderno nositi bižuteriju, pa iz kuće nisam izašla bez minđuša, ogrlica nakinđurena kao princeza iz Afrike.
Posle dosta godina, pozvala me drugarica na kavu sa napomenom da će imati skupocenu zlatnu ogrlicu, to moram videti, kaže, pa idemo u neki fensi restoran.
Nisam ljubitelj takvih mesta, ali skuplja se društvo moje mladosti i ja se doterala.Naravno, ponela i ogrlicu...


Zamislite ovu situaciju, u restoranu pet mojih vršnjakinja.
Sve imaju firmiranu garderobu, nakit torbice, cipele potpisane, ja potpisane imam samo knjige nekih pisaca.
Očekuju mene, za koju se zna da sam volela se moderno oblačiti.
Tiha muzika u restoranu, nečujni kelneri klize kroz salu i pojavim se ja u vunenoj crvenoj haljini sa najnovijom ogrlicom.
Da je lepa, jeste, da je skupa, jeste, da je svi vole jeste. Ne razumem njihove zabezeknute poglede.

- 08:28 - Komentari (35) - Isprintaj - #

srijeda, 02.11.2022.

Univerzalni lek RAKIJA…

Univerzalni lek RAKIJA…
Corona je bila pred nama, sa nama, nadam se da je iza nas..
Svako se lečio kako je znao i umeo, zavisno od simptoma i doktora.
Ovaj lek sam čula od nekog ko je bio siguran da je to, ako ne najbolje, onda svakako najugodnije rešenje.


Jedna rakija….stiče se imunitet
Dve rakije…odličan antipiretik
Tri rakije… ni tamo ni vamo, pojačaj dozu
Četiri rakije… antibiotik, na 12 sati po dve
Osam rakija … anestezija i za coronu te više nije briga. Ona se uvredi i ode
I dalje kako ko može i voli…

Kažu, domaće najbolje…pa smo napravili što smo napravili. To je univerzalni lek, a spravlja se u jesen od voća koje imate. Najbolje je spremati rakiju od šljiva, ali manje bude pekmeza.
Aklo vas zaboli zub, ipak mislim da je bolje na njega staviti malo rakije, može i sa encijanom, nego pekmez od šljive. Probajte, pa javite…



- 17:11 - Komentari (50) - Isprintaj - #