AnaM

četvrtak, 13.01.2022.

TV-život…

TV-život…
Filmovi i serije su odraz života u kome živimo.
Gledam sinoć neku seriju. Svi posedali za sto, a glavna glumica kaže
-Dolazim, samo da se istuširam.
Obična večera, svakodnevna, a svi u večernjim haljinama, nakit, sveće, posluga.
Kod mene manje više, svi u trapericama, trenerkama, majicama papučama. Uzima kako ko stigne što hoće iz frižidera na tacnu i zauzima mesto pred TV ekranom.


Oni iz serije vode dubokoumne poslovno-ljubavne razgovore, kod mene više u stilu
-Šta ćemo da gledamo?? Nema ništa (kanala miliun), ovi idioti samo trabunjaju jedno te isto politika i corona). Ako je neki sportski prenos, izbije rodna neravnopravnost (navodno, svi su za ravnopravnost, u rečima)
Posle večere idu u sobu za pušenje i konjak.
Mi nikad nismo imali takvu sobu. Tata bi zapalio lulu kad je gledao nogomet i svi smo pobegli na drugi televizor .
I sad dolazi glavna glumica, istuširana, sa frizurom tip top, loknice, pa zabacuje kosu zavodnički se smeškajući. Kad ja izađem ispod tuša, kao miš sam koji je upao u bure sa kiselim kupusom, a frizura... samo je mokra kosa uvijena u turban da se osuši.
Neko greši, ili ja celi život u familiji ili ovi u serijama.

- 08:52 - Komentari (22) - Isprintaj - #