AnaM

četvrtak, 30.07.2020.

Aronija...


Pre nekoliko godina aronija stigla na naše tržište.
Lekovita biljka , nema od čega ne leči, a cena bobica da ti se zavrti u glavi.
Rešila ja da postanem bizismen, posadiću aroniju i postati milioner, u evrićima, naravno. Guglam kakva je to biljka, kakvo joj zemljište treba, nega, da znam gde da je posadim. Raste 4metra, naše područje joj odgovara, ne traži ništa... dalje mi je bilo dosadno da čitam. Kupim ja sadnice, a i one skupe , mogla sam da kupim deset marelica za jednu aroniju.
Čekam godinu dana, stručnjak guglovski. Izađođe neki listovi, ne liče na aroniju sa neta, ali... Posle još godinu dana čekanja, izrasla breskva.
U međuvremenu zasadim još jednu aroniju, od viška glava ne boli. Izrasla aronija, nije da nije, ali umesto 4 metra, napravio se žbun. Tako m i i treba kad ne čitam do kraja što Google kaže.


Tri godine sam čekala da daju neki plod koji nećeš pojesti dok šetaš vrtom. Prošle godine dobili smo oko kilogram. Možda je zdrava, ali da je na stolu sve voće koje postoji na svetu, nju bih zadnju pojela. Vitaminska bomba je bomba, naročito u ovom zagađenom svetu gde živim i počnem je miksati sa bananom i drugim voćem. Perfektno je.
Ove godine rodila, ne možeš obrati koliko puno. Sad ću postati milioner...
Mora da su na istu ideju pre pet godina mnogi došli, jer samo badava što nije. Nije važno, aronija je u zamrzivaču, blender na stolu, ma miksam svaki dan jednu bombu.
Ko voli neka izvoli...

- 08:06 - Komentari (39) - Isprintaj - #