AnaM

utorak, 05.05.2020.

Frizura...


Frizura je jako važna.
Mnogima je bitnije što je na glavi nego u glavi. Naravno, to se ne odnosi na one koji u partneru traže dušu, karakter, i slične lagarije.
Kad ženskica hoće nešto promeniti, a ne može muža, decu, posao, kuću, promeni frizuru.
Uvek sam želela dugu smeđu kosu , pa kao vitlam kosom…
Zašto, ne znam, ali dalje od ramena nikad nije krenula, pa nešto plavo, tanko, ravno… Neko bi napisao kosa kao svila boje žita. Pesnička sloboda mi tu ne paše, volela bih ja grguravu, dugu nego ovu kao opeglanu.
Htela sam se ofarbati jednom u crveno, misleći da ću automatski postati zavodnica. Frizerka (uvek neko pokvari naše maštarije) odbila. Kaže biće boje mrkve. Šta mrkvici nedostaje??
Elem, dođe coronče.
One grgurave zarasle u lokne ne vidiš ih. Neću napisati na koga liče. Crvenokose za dva meseca netragom nestale, manje više i plave.
E tu sam te čekala.
Ona moja kosica izrasla, pa dodirnule ramena, onako paž frizura. Staromodno, ali ispeglano.
Ne možeš uživati.
Pustili frizere , jurnule ženske kao da je rasprodaja…
Moraću i ja…


- 10:05 - Komentari (25) - Isprintaj - #