AnaM

srijeda, 29.04.2020.

Nove mere…


Krenula sam kod frizera, ali se isprečio park.
Mora da su ovi parkovi mnogo nezdravi kad je u njih zabranjen ulazak. Razapeli oko dečijih ljuljaški i klackalica one trake kao u kriminalnim filmovima na mestu ubistva.
Frizerka samo slegnula ramenima i pokazala čupavice koje čekaju da neko odustane. Badava sam rizikovala život izlaskom iz kuće, ne samo moj, kaže struka neko je umro jer smo izlazili iz kuće… Nema sad mea culpa…
Planirani kafić ne mogu da procenim da li ja zatvoren, ili samo razapeo konopce.
Konopce??


Rublje da suše neće u kafiću, ali što ga znaš.
Možda to vlasnik zavezao da mu ne pokradu stolice.
Neki tvrde da je to dozvoljeno rastojanje od stola do stola.
Očito alkohol tu neće služiti, jer kako bi se posetioci snašli na odlasku.
Konobar hoda nešto u vidu valcera, jer je onaj koji je igrao tango sručio gostu kafu na glavu, a možda je to hteo samo da dobaci nekom čašu hladne vode sa ledom.
Krenule smo u kafić, nije da nismo, ali se zapetljale u konopce, jedva preskočile. Ja imala traperice, ali prijateljica sa suknjom porušila sav iventar.

Sledeći kafić ima pristup, radi, može i se naručiti, ali da se jede i pije ne može.
Ima samo za poneti.
Idi corono onom laboratoriskom šišmišu, nije meni do jela i pića, nego do ćaskanja u u kafiću. Gledaš ljude koji prolaze, oni gledaju tebe…
Milina.
Za poneti…
Ma nosi se… i odosmo nepopijene kave.
Budite vi meni zdravi, veseli i debeliškasti…

- 08:26 - Komentari (29) - Isprintaj - #