AnaM

petak, 17.04.2020.

Lek za sve…


Kako u kojoj zemlji, ali svaka ima neki svoj, najbolji način da spreči širenje bolesti.
Neke zemlje propagiraju da se svi uhvate za ruke, u krug valjda. Ne znam zašto me to potseti na mrak, svetlo sveće, zveckanje lanca i ahaaaaa buuuuuuu, dubok glas. Oko stola sede ljudi , drhte, zovu vampire, ili već nekoga takvog.
Druge zemlje, od onih koje tvrde da su svi ljudi isti, ravnopravni, a deli ih na milion načina, na doba starosti (to me peče najviše, jer nikako da se ubacim u grupu gde su šarmantni muiškići), na ženskice, plavuše, brinete, i kockaste (šatirane), pa grupa…ma šta sam navalila sa tim grupašenjem. Nije to blog da se izjašnjavam.
Ja upala u zemlju gde se stalno menjajui pravila, u cilju zbunjivanja protivnika, to jest Corone.
Pasonje se jedine izborile za svoja prava. Nećeš ti meni određivati kad ću sr..ti.
Srednje godište, kao uvek najviše nagrabusilo. Mora da rade, a onda kad bi se malo opustili, kući, u izolaciju. Ta Corona je neka raskalašna ženska, samo bi po birtijama išla, pa su zatvorili sve kafane. Pravi se kao da voli kazalište, kao išla bi gledati pretstave, i to su zatvorili. Srećom ne ide na internet, čula da tamo ima virusa… Aaaa gospođo, zort.
U takvoj atmosferi razvile se nesigurnost, tuga, ljudi se ugojili, a bledi, bledi ko smrt na dopustu. Još im povrh svega dosadno.Nije lako, sediš u fotelji, deset sati, a ti već peti put jedeš. Treba to izdurati.
Tugu lečiš sam. Šta raditi u četiri zida nego jesti, a na kvarcanje ne možeš. Dosadnim ljudima je uvek dosadno.
I nađoh ovo kao lek za sve Coronarne (ne misli se na srce) bolesti. Može se koristiti na više načina. Ko voli, nek’ izvoli.


Budite vi meni zdravi, veseli i debeli…

- 09:03 - Komentari (34) - Isprintaj - #