AnaM

utorak, 14.04.2020.

Zaštita…

Zaštita…
Reč od sedam slova, a tako različito značenje.
Krenu njih dvoje na večernji izlazak i ona pita
- Jesi li poneo zaštitu??- sigurno ne misli da li je poneo rezervne točkove za auto.
-Jesi li nabavio zaštitu za poljoprivredu, misli se na vreće nekog smrdljivog materjala koje se baca na njive da bi se zaštitile od nečega i posle to jelo.
Zvoni neko na interfon i javlja mi
-Stavite zaštitu, dolazim.


Šta da mu stavim, mislim si ja. Najbolje da mu ne otvorim vrata. Navalio,
-Čekam, ja još uvek čekam, jeste li spremni??
Zavisi za što, ali spremna sam a i nisam. Pritajila se ja. Badava, opet zvoni, sad na mobitel.
Tandrmoljka mu, ovog se neću lako otresti, ne mrda. Kakvu li zaštitu očekuje od mene?? Da nije čuo da vežbam karate, pa da pokažem udarce odbrane. Vreme teče, a on nije ni nervozan što mu niko ne otvara. Čeka.
-Momenat, uf… šta da radim??Ma, pitaću ga pa kud puklo da puklo.
-Kakvu zaštitu, sve??
-Uobičajenu, rukavice i masku, doneo sam poštansku pošiljku. Spremite i olovku da potpišete.
-A, to, upadajte…-pritisnuh dugmence, i otvaram rajska vrata.
Dok se on penjao stavila sam rukavice. To je bilo lako, navikla sam za pranje suđa, ali ona vražja maska. Gledala sam na TV ekranu kako se nosi. Neko stavi preko usta i nosa do samih očiju. Neko stavi samo preko usta da bi mogao komotno disati. Političari stave ispod brade više kao dečija portiklica, tek da se zna da i oni imaju masku.
Nisam imala ruža na ustima,a i bolje da ne pokažem kako sam brblivica, znači preko usta obavezno. Frizura mi je dobra. Vitlaću sa kosom kao na TV ekranu, očito virusi ne idu u kosu. Oči kao oči, mogu da prođu.

Pobožno uzimam masku sa sve rukavicama, otvorih zaštitni papir. Maska je bila da se samo zakači. Imam lepe uši, ali minđuše sam ipak skinula. Ruke u zrak, otvaram laktovima, ne dodirujem ništa prstima, kao oni hirurzi kad ulaze u operacionu salu.
Smeška mi se mladić, ja mu potpisala što je tražio i ode.
Moj drugi izlazak, doduše samo do vrata, ali krenulo je krenulo, vidi se svetlo na kraju tunela…
Zaštita kao zaštita, ali frrrr sve na smeće, a ja na rifljanje po 20sekundi za svaki deo tela.
Ne znam kako vi, ali ne mrdam iz kuće i nije samo zbog pranja ruku, prala sam ih i ranije.
Budite vi meni zdravi, veseli i debeli…


Šta je gazda, šetao bi??.
Samo da pročitam novine, oglođem kost, odmorim malo.
Sedi tu i čekaj


- 09:21 - Komentari (31) - Isprintaj - #