AnaM

ponedjeljak, 13.04.2020.

Miris…


Sedim kao svaka poštena ženska i skakućem po blogu.
Miris…
Skačem na noge lagane, juriš u kuhinju. Krompir igra kan kan po šerpi, kuha se. Odahnem.
To je sigurno ona sa petog kata, ta ni jaje ne zna isfrigati.
Kuckam dalje.
Miris.
Zagoreli, očito gulaš prosipa miomirise po soliteru. Kakve su ove današnje ženskice, ništa ne znaju. Naručiti gotovo jelo su naučile, ali kuhati… To je ona ispod mene. Ustrajno kuha neke paprikaše, gulaše, sve što kad zagori tri dana smrducka po celom soliteru. Svakakvih nas ima.
Ćitam postove, ima zanimljivih, komentarišem.
Miris.
Kažu jedan od simptoma zaraženosti coronom je gubitak mirisa. Dobro je, zdrava sam.
Ovo je prevršilo svaku meru. Ne znam kako te ženske uopšte opstaju u ovom svetu. Da su neke mlade, pa da kažeš naučiće kuhati, ali sve to pamti ihaha.
Žedna sam idem po malo vode.
Kuhinja
Krompir
Ijaaaooo kod mene je


Budite vi meni zdravi, veseli i debeli...

- 08:54 - Komentari (46) - Isprintaj - #