AnaM

petak, 10.04.2020.

Šareni časopis…

Žuta štampa…

Stigao mi paket sa hranom. Nešto slavim pa među darovima i gomila novina, dnevne i šarene.
Izdvajao se jedan časopis.
Na naslovnici glava do glave, sve iste.. Klonovi, zgrabih ga oduševljeno, uvek sam volela naučnu-fantastiku. Posle se ispostavilo da to nisu klonovi nego slavne ženskice. Ko mi je kriv kad nisam edukovana u pravom smeru.
Nism sve najbolje ni pročitala, jer dizajner udarne događaje stavio na crvenu podlogu, pa neka bela slova. Sve sa zvezdicama. Lepo, stvarno lepo, ali se ne vidi šta piše, mnogo sitno.
Što je interesantno tek štivo.
Na brzinu samo da kažem.


To su neke sirotice, paćenice, koje su same u izolaciji… mnogo im teško. Jednu napustila sva familija (mora da je težak baksuz) pa sama u 1000kvadrata. Ne vidi ljude samo preko kamere. Kuhari donose hranu u sobu, pa kad odu prethodno sve dezinfikuju.
Druga, neka Južina, udebljala se 7kg. Nacija u euforiji, brinuli su što je tako mršava bila. Nisam ni znala da sam euforična zbog nečijih kilograma, na moje sam besna.
Treća zabranila mužu da izlazi u vrt, i on se meri kilometrima, vrt, ne muž. Kad je on ipak izašao, nije ga više pustila natrag, i sad jadničak verovatno se zlopati u nekoj drugoj kućici sa bazenom.
Četvrta opet napustila muža da se nađe dečici u nevolji. Prava majka što bi se reklo, Majka Hrabrost, a dečica majušna, curice nagurale tridesetak i još neku godinu.
Mnogo lep časopis, ima da ga redovno kupujem neću više da sam neznalica i da ne raspoznajem slavne ličnosti.
Buidite vi meni zdravi, veseli i debeli…


- 10:18 - Komentari (42) - Isprintaj - #