AnaM

utorak, 31.03.2020.

ideja toco1980foto...

Karatinska čajuljka…
Dopala mi se ideja toco1980foto.
On bacio rukavicu, ja uhvatila u letu.
#ostanidoma foto-izazov
Za foto natječaj bloga uz dodatak mecinog tandrmoljka teksta.


Čaj u pet, običaj Engleza i nije mi bio nešto naročito privlačan.
Čaj pijem samo kad sam bolesna.
Spadam u osobe koje piju čist čaj, bez dodatka limuna, šećera. Ako baš nešto mora, može kapljica dve ruma. Od ukusa zavisi piti čaj sa rumom, ili rum sa čajem.
Posle tri tjedna 24 satne izolacije poželi se malo društva i ludovanja.
Napravila sam žurku-čajuljku, pozvala društvo i malo smo se slikali.
Ne zamerite, niti su foreporteri iskusni, niti imaju previše znanja, ali tu smo za društvo.
Nagrade deli meca bloger
Nagrade se ne dodeljuju prema kvalitetu slika (komentara) nego prema ličnim simpatijama mece fotoreportera.
Ko napiše da su slike simpatične dobije moj osmeh
Ko smatra da ništa ne valjaju, dobije čaj, ali ne u šalici, nego za vrat.
Budite mi svi zdravi, veseli i debeli








- 08:50 - Komentari (44) - Isprintaj - #