AnaM

utorak, 24.03.2020.

Šetnja 20-21 h...


Mnogi blogeri imaju psa, da ne kažem većina.
Ja imam Bruna
Da li vidite njihov preklinjajuću pogled kad dođu do vrata, gledaju povodac, kvaku i čekaju da se smilujete i izvedete ih van. Vi krećete, svako veče, ali samo da vidite kraj nogometne utakmice, ili turske serije, ili …ili, a maleni čeka.
Pas se ne može zaraziti corona virusom, ali deli sudbinu svog prijatelja, vlasnika, gospodara, ili što je već kome. Zato su u doba izolacije, za mene 24 časa, mislili na ljubimce. Dozvoljena je večernja šetnja 20 minuta, 200metara od kuće u periodu 20-21h
Psi se mogu igrati, družiti, ljudi ne, samo 2metra rastojanje, maska, rukavice…
Uvek sam želela psa. I nemam i ima ga


-Hajde Bruno, kad te lepo molim.
Prošetaj me.
Još samo deset minuta do zabrane kretanja.
Nemoj da si zlopamtilo, molim te.
Od 20h se protežeš u fotelji, Možemo samo do 21h da šetamo...
Briuno, odoh ja sama...
-Šipak ćeš sama, sad sam ja taj koji određuje večernje šetnje.vau, vau, Hajde kreći, ne gnjavi sa spremanjem vau vau... volim ja tebe...

- 07:28 - Komentari (44) - Isprintaj - #