AnaM

petak, 20.03.2020.

Vikend...


Sutra počinje vikend
Dan odmora od odmaranja.
Pravim planove gde da izađem. Terasu nemam, samo neku lođu na svetlarnik, a tu se uselilo smeće i nema nameru da mi ustupi svoj prostor. Oštro mi reče
-Sećaš li se kako si samo uzela vrećicu samnom i bez imalo poštovanja, zaitila je u kontejner.
U dnevnoj sobi sam po celi dan, treba mi malo promene, osveženja… Zveram po stanu. Koje mesto je najprivlačnije za vikend??
Nudi mi se više destinacija.


1. Destinacija more. Napunim kadu vodom, Na zid stavim bademantil na pod šaku peska (imam neke uspomene oko 10 grama)
2. Destinacija planine. Stogodišnja stolica iz kuhinje, najjača u kući, i penjanje do vrha plakara . Osvojiću vrh garant. Možda dobijem planinarsku medalju. Pokupiću i odeću dva broja manju ostavljenu za nedajbože, daće corona.
3. Krstarenje na kruzeru, to jest na fotelji, mi je već dosadilo radnim danima i pokazalo se kao opasno.
4. Izlet u šumu nije loša ideja. Napravim propuh, dodam borov sprej ili Pino silvester od ko zna kad, ali lepa bočica pa mi bilo žao da bacim. Sednem na pod radi štimunga i jedem komad kruha, suh, spremljen za drugu svrhu pre dva meseca. Ako neki mrav dođe na mrvice, biće potpun ugođaj.
Popodne donosim odluku.
Molim poštovano građanstvo, fejbukarstvo, blogerajstvo da sačekaju moje odluke.
Rekla sam HAUG

- 17:25 - Komentari (22) - Isprintaj - #