AnaM

četvrtak, 19.03.2020.

Frizura…


Šišaju se i pasići, a neće ljudi.
Dokaz i Jin se ošišao.
Za tako nešto postoje frizeri. Nikad da nađem nekoga koji je po mom guštu.
Izolacija ne izolacija, kosa raste. Sad se još više vidi loša frizura jer se natakarim na onu kameru, samo creva što se ne vide.
Uštedila sam grdne pare, jer ogledalo u ruke, stala pred drugo, makaze, štric štric. Sa desne strane predugo, štric…
Ne valja…
štric…


Šiškice ili na stranu?? Prva verzija kosa na stranu, volšebno se pretvorila u šiške. Nisam frizer da znam kako.
Hvala Majci prirodi i svojim genima što mi nisu uz godine natakarili sedu kosu, jer boje rezerve nemam. Otkriće se dugo čuvana tajna da mi je kosa dve nijanse tamnija, ali ipak sam plavuša. Aha… vidi se i po mojim tekstovima i postupcima, 100% plavuša. Kupila bih ja tu farbu, ali pokupovali sve farbe jer je u kutiji par rukavica. Sad rukavice prodaju na crno, pa im farba za kosu došla badava.

Tri četiri dana ima da mrdam onu kameru kao loš mi internet, dok se ne naviknu svi na novu frizuru.
Ko zna, kad ovo sve bude iza nas, možda se zaposlim kod nekog frizera kao manekenka ili pomoćnica koja pere kosu.
Da li neko hoće da zakaže tretman??


Sa fejsa pitanje
-Može li vijagra u testo, kvasca nema nigde??
Moj odgovor
-Može ali ako pojedete za ručak dve kriške kruha, večera će garant zagoreti.

- 20:09 - Komentari (42) - Isprintaj - #