AnaM

utorak, 17.03.2020.

Pred dan...Pred izolaciju...

Da li ono spavanje od 7 sati važi za spavalice kao ja??
Samo što je počelo vanredno stanje, ja prekršila zakon… spavala 8 sati.
Poslušala sam naređenja i nisam imala zalihe.
Ponestao mi jedan lek.
Navlačim šal na glavu, lice, stavljam periku, rukavice, tesne farmerke i korakom živahnim kao devojčica šuljam se prema apoteci. Ko mi je kriv, mogla sam kod hirurga plastičara zategnuti bore i proći kao curica.
Greška.
Mladi ujutro spavaju ili idu tromim korakom.
Na kvaki izlaznih vrata poruka
POGLEDAJ U POŠTANSKO SANDUČE
Mora da je neki obožavaoc nadam se. Šipak, 1000 dinara i spisak šta da kupim ako izlazim.
Jedna stavka lek koji već kupujem.
Ispred apoteke red, najmlađi ima preko 100 godina (još nije stupio zakon da matorci sede u kući do daljnjega).
Osećam se kao curica.
Svi discplinirano čekaju, metar razdaljine. Otegao se red samo do Brankovog mosta što nije stigao. Ulaze po dva čoveka. Ne znam šta im rade unutra, možda se neki penzioner porađa. Posle sat i po čekanja ulazim. Biti ili ne biti i hrabro tražim dve kutije. Strogi pogled.
Procena
Da li trgujem lekovima??
Položila ispit.
Osmeh, dobijam dve kutije.
Samoposluga Ima svega, sem onog sa mog spiska. Kakav to hleb, uvijena kifla, jede moja komšinica?? Ja kupih što kupih. Jogurta od pola litre nema, ima onaj majušni kao za vrapce i litarski.
Dilema.
Šta kupiti??
Kupujem neki 250ml, tražim račun stidljivo govoreći da nije za mene. Ulazim u soliter, gledam levo desno da ne kažu vidi egoiste krenula u kupovinu.
Nadzorni organ me odmah indentifikovao. Komšinca dolazi i preuzima svoje zalihe jogurt lek i hleb.
Blaženo sedim u fotelji pijuckam kaficu i kao budala otvorim televizor.
Zabrana izlaska iz stana, kontrolisaće policija sve starije da li sede u kućama.
Kafići i mega centri rade, objašnjeno da je to zbog poreza koji plaćaju da bi država funkcinisala.
Meca se vraća, iako je proleće, u svoju soliter-pećinu, a dokle ne zna se.


Ministarstvo zdravlja propisalo novo radno vreme kafića, do 18h.
Biće da corona po danu spava, a noću izlazi u provod, kao Drakula, tandrmoljka mu.

- 16:50 - Komentari (36) - Isprintaj - #